پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شرط مدیران لیورپول برای فروش کوتینیو به بارسلونا

کد خبر : 69414  |  زمان ارسال : چهارشنبه 25 مرداد 1396
لیورپول میخواهد راکیتیچ وارد معامله انتقال کوتینیو بشود.

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش سان، لیورپول میخواهد راکیتیچ را جذب کند.

 

سران لیورپول میخواهند ایوان راکیتیچ هافبک کروات بارسلونا جزئی از قرارداد کوتینیو باشد. یورگن کلوپ سرمربی آلمانی این باشگاه هیچ تمایلی به فروش کوتینیو ندارد اما بعد از درخواست رسمی این ستاره برزیلی دیگر هیچ راه فراری در این مورد وجود ندارد.

 

لیورپول چند بار پیشنهاد بارسلونا را رد کرده است که آخرین پیشنهاد نیز به ارزش 90 میلیون پوند بوده است. قرمز ها بر این باور هستند که کوتینیو فروشی نیست مگر اینکه آن ها بتوانند هافبک کروات بارسلونا را وارد این معامله بزرگ کنند. ایوان راکیتیچ هافبک 29 ساله ی بارسلونا حالا یکی از بازیکنان کلیدی تیم در خط هافبک است و بعید است که بارسا او را از دست بدهد.

 

 

بعد از جذب پائولینیو ممکن است داستان در مورد آینده راکیتیچ نیز تغییر کند. سران باشگاه هدفشان جذب کوتینیو است آن ها به استعداد این بازیکن برزیلی ایمان دارند و میخواهند او را راهی نیوکمپ کنند. بارسلونا میخواهد در روز های آینده برای جذب کوتینیو اقدام دیگری انجام دهد.

 

کوتینیو میخواهد راهی بارسلونا بشود و سران لیورپول نیز از این مسئله به خوبی آگاه هستند. شب گذشته لیورپول موفق شد با نتیجه 1-2 هوفنهایم را شکست دهد در این بازی کوتینیو حضور نداشت. انتظار میرود که در آینده ای نزدیک تکلیف وی روشن بشود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.