سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ایجنت آسنسیو: بارسلونا در خواب بود !

کد خبر : 69423  |  زمان ارسال : چهارشنبه 25 مرداد 1396
غفلت بارسلونا برای خرید آسنسیو

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش ESPN، گاجیولی ایجنت مارکو آسنسیو تایید کرد که بارسلونا به دنبال مارکو آسنسیو وینگر رئال مادرید بود اما به دلیل عدم توافق روی مبلغ پرداختی با مایورکا از جذبش انصراف دادند.

 

آسنسیو که در یکسال گذشته به بازیکنی برجسته زیرنظر زیدان تبدیل شده هم اکنون حسرت مدیران بارسلونا را بابت از دست رفتنش به وجود آورده چون در زمان مذاکرات بارسلونا، رئال با پیشنهادی بیش از 3.9 میلیون یورویی وارد ماجرا شد.

 

درحالی که مایورکا به دلیل مشکلات مالی از بارسلونا مبلغ 4.5 میلیون یورو را برای آسنسیو درخواست کرده بود بارسلونا حاضر به پرداخت بیش از 2.5 میلیون یورو نبود تا رئال او را در سال 2014 از چنگ بارسلونا برباید که گاجیولی در این خصوص گفت:

بارسلونا به درخواست مایورکا گفت "نه ما قادر به پرداخت این مبلغ نیستیم". مدیران بارسلونا فرصت جذب او را از دست دادند و زمانی که سه ماه بعد با ورود رئال نظرشان عوض شده بود دیگر خیلی دیر شده بود. پیشنهاد رئال 20 برابر از هر لحاظ بهتر از بارسلونا بود چه از جنبه فوتبالی و آینده نگری و چه مالی.

 

درحالی که روزنامه موندو دیپورتیوو از علاقه آسنسیو به بارسلونا از دوران کودکی پرده برداشته باشد، گاجیولی آن را اینگونه تکذیب کرد:

الگوی آسنسیو از کودکی زیدان بود و تصویری بزرگ از او را روی دیوار خانه اش داشت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.