پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پائولینیو: حرف نمی زنم و خودم را به شما اثبات می کنم !

کد خبر : 69469  |  زمان ارسال : پنجشنبه 26 مرداد 1396
پائولینیو در کنفرانس معارفه خود حاضر شد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، پائولینیو امروز پس از انجام تست های پزشکی خود در نیوکمپ به هواداران معرفی شد و در کنفرانس شرکت کرد.

 

پائولینیو درخصوص پیوستن به بارسلونا گفت:

بابت حضور در اینجا خیلی خوشحالم و می خواهم از این بابت از خدا و کل اعضای هیئت مدیره باشگاه تشکر کنم که توانستم امروز به همراه خانواده ایم اینجا باشم که رویای من بوده است.

 

پائولینیو درخصوص کیفیت های خود گفت:

من توانایی هایم را تا به اینجا در دوران حرفه ایم نشان داده ام. در برخی بازی ها من بیشتر در کار دفاعی شرکت می کنم اما بازی روبه جلو را نیز دوست دارم ولی درهر حال هر جایی که باشم دوست دارم به تیمم کمک کنمو این بستگی به شرایط بازی و تیمم دارد. من همچنین نفوذ می کنم و گل می زنم و می خواهم به هم تیمی هایم برای فتح عناوین قهرمانی کمک کنم.

 

تاتنهام؟

فصل اول خیلی خوب بود ولی با این حال منظم بازی نیم کردم. من در بهترین فرمم نبودم اما دیگر گذشته و من اعتماد به نفسم را دوباره به دست اورده ام.

 

چرا بارسلونا؟

واضح است چون بارسلوناست. در ابتدا شک داشتم چون در چین خوشحال بودم  ولی بودن در اینجا رویای من بود و از این به بعد هر روز میزان سپاسگذاری خود را در اینجا نشان خواهم داد.

 

من همیشه در زندگی خود این نگرش را داشته ام که با شجاعت با چالش های جدید روبرو شوم و حالا دوست ندارم که فقط حرف بزنم بلکه این را درون زمین نشان خواهم داد  به هم تیمی هایم کمک خواهم کرد. من قبلا فشار زیاد را تحمل کرده ام و کاملا در اینجا ارامش دارم.

 

سبک بارسلونا؟

فکر می کنم که بتوانم وفق پیدا کنم. اگر اینجا هستم به این دلیل است که می دانم که می توانم اینجا موفق شوم

 

لوئیس سوارز؟

تقابل با او را در بازی ملی به یاد دارم و حالا فرصت دارم تا در کنارش بازی کنم. او بازیکنی تعیین کننده است.

 

رقابت با کاسمیرو؟

فکر می کنم که نقش هایمان متفاوت است. او موقعیتی ثابت تر درون زمین دارد ولی من رو به جلو نیز کار می کنم و آماده بازی در هر پستی که از من بخواهند هستم و هرجا که باشد بازی می کنم.

 

آیا با تیته برای آمدن به بارسلونا مشورت کردی؟

باید بگویم که مهم ترین چیز برایم بحث حرفه ایم است نه مسایل مالی و با بازیکنانیکه دراینجا هستند من نسبت به آمدنم اطمینان داشتم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.