پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کلوپ: واقعا کوتینیو چرا باید ما را ترک کند؟

کد خبر : 69503  |  زمان ارسال : جمعه 27 مرداد 1396
یورگن کلوپ پروژه هیجان انگیز خود را به کوتینیو چشاند !

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش وب سایت گل، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول اعلام کرد که چرا باید بازیکنی در وضعیت کنونی لیورپول آنفیلد را ترک کند و اعلام کرد که لیورپول به دنبال بازگشت به روزهای خوبش است.

 

درحالی که بارسلونا به کوتینیو علاقه مند است و این ستاره برزیلی نیز به دنبال راه خروج می باشد، یورگن کلوپ باشگاه لیورپول را در عصر خوب خود توصیف کرد و غیر مستقیم از کوتینیو خواست که در بندر لیورپول باقی بماند.

 

یورگن کلوپ درخصوص لیورپول هیجان انگیز این روز های لیورپول گفت:

من هرگز درمورد چیزی که به بازیکنانم گفته ام در رسانه ها صحبت نمی کنم ولی خب شما می توانید نمای کلی وضعیت ما را مشاهده کنید و من فکر می کنم که لیورپول کنونی برای هر بازیکنی باشگاه خوبی است چون تیم بسیار خوبی درحال حاضر برای رسیدن به اهداف بزرگش دارد.

 

ما تیم خوبی از نظر سن و سال داریم.ما در کنار بازیکنان بسیار جوان بازیکنان باتجربه ای نیز دراختیار داریم و ترکیب خوبی برای قرار گرفتن در مسیرمان داریم. من فکر می کنم که ما انتظارات 20 سال گذشته لیورپول را داریم برآورده می کنیم و انتظارات زیادی را برای هوادارانمان به وجود آورده ایم . هواداران به دلیل عملکردی که در فصل گذشته داشتیم انتظارات زیادی از ما دارند.

 

من از وضعیت فعلی تیم رضایت دارم و خیلی دید مثبتی به آینده این تیم در پروژه لیورپول دارم و واقعا دلایل زیادی برای یک بازیکن که بخواهد ما را ترک کند نمی بینم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.