پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دی ماریا، نزدیک تر از همیشه به بارسلونا !

کد خبر : 69509  |  زمان ارسال : جمعه 27 مرداد 1396
موندو می گوید دی ماریا نزدیک تر از همیشه به بارسلونا است !

اختصاصی بارسانیوز - به گزارش موندو دپورتیوو، بعد از خروج نیمار، سران بارسلونا قصد دارند تا بازیکنی برای جانشینی وی خریداری نمایند. به همین منظور کوتینیو و دمبله در رادار بارسلونا هستند. امروز رسانه های انگلیسی ادعا می کنند که انتقال آنخل دی ماریا، هم تیمی لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین، به بارسلونا قریب الوقوع است.

 

خرید بازیکن توسط بارسلونا به سختی پیش می رود. بارسلونا از فروش نیمار 222 میلیون به دست آورده است و به همین علت تیم هایی که بازیکنان آنها مورد توجه بلوگرانا است، سعی دارند تا قیمت آن بازیکن را بالاتر ببرند و سود بیشتری کسب کنند. دمبله و کوتینیو 2 نفری هستند که بارسلونا در حال تلاش برای جذب آنهاست که این مورد دیروز در مراسم معارفه پائولینیو توسط رابرت فرناندز تایید شد.

 

با توجه به اینکه پیشرفت در جذب 2 بازیکن یاد شده به کندی انجام می پذیرد، ممکن است بارسلونا به فکر گزینه هایی دیگر باشد. به همین منظور روزنامه انگلیسی سان در جلد خود اذعان داشت که آنخل دی ماریا، بازیکن سابق رئال مادرید، به رقیب همیشگی تیم مادریدی، بارسلونا، نزدیک است.

 

با ورود نیمار به جمع بازیکنان پاریس سن ژرمن، نقش دی ماریا در برنامه های اونای امری کم رنگ تر شده است.  تیم پاریسی برای جریمه نشدن به دلیل عدم رعایت قانون فیر پلی مالی، مجبور است بازیکنانی را بفروشد که همین امر نیز به خروج دی ماریا کمک خواهد کرد. منابع انگلیسی می گویند:

 

بارسلونا می خواهد سریعا جایگزین نیمار را خریداری کند و دی ماریا به زودی ممکن است به بارسلونا بپیوندد.

 

دی ماریا بازیکنی است که همیشه مورد توجه بارسلونا بوده است و سران بلوگرانا، این بازیکن 29 ساله را فردی با تکنیک استثنایی و دارای تجربه کافی می دانند. خود بازیکن نیز مشتاق است تا کنار مسی بازی کند و دی ماریا مسی را بهترین بازیکن جهان می داند. هم چنین در سال های گذشته بارسلونا تماسی با وی نیز داشته است.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.