پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مشکل بارسلونا در نقل و انتقالات بزرگتر است !

کد خبر : 69542  |  زمان ارسال : شنبه 28 مرداد 1396
10 روز باقی مانده : خرید دمبله و کوتینیو + رسیدگی به آینده 8 بازیکن فعلی بارسلونا !

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش بارسا بلوگرانا , فصل شروع شده است . لیگ به زودی شروع میشود و بارسلونا هنوز در مورد فروش یا خرید 8 بازیکن و حتی بیشتر صحبت میکند . این بدون در نظر گرفتن اینکه پیشنهاد خوب است یا نه اتفاق مضحکی است .

 

ارنستو والورده برابر رئال مادرید شکست خورد اما شکوه خود را از دست نداده است . نمیشود وقتی تیمش به هیچ وجه کامل نیست او را مقصر دانست .

 

باشگاه برای عثمان دمبله ( دورتموند ) و فیلیپه کوتینیو ( لیورپول ) در حال مذاکره است اما هیچ تضمینی نیست . شایعات دیگر اینها هستند " اینیگو مارتینز , ژان میشل سری , لورنزو اینسینیه و .... " اما چیزی برای رسیدن به آنها وجود ندارد . جرارد رومرو ( یک روزنامه نگار ) گفت که بارسلونا در حال خرید سری است اما پیشرفتی حاصل نشده است .

 

آیا بارسلونا نباید قبلا برای الان برنامه ریزی میکرد ؟ چطور هیچ طرحی برای خرید و خروج وجود ندارد ؟

 

 

انتقال مسالمت آمیز دمبله و کوتینیو گران است و میشود درک کرد چرا طولانی شده است . اما در مورد خروج چه ؟ چگونه آردا توران , توماس ورمائلن , داگلاس پریرا , منیر الحدادی و سرجی سمپر هنوز فروخته نشده اند ؟ وقتی مربی آنها را نمیخواهد و هیئت مدیره نیز آنها را نمیخواهد ؟

 

اینطور میشود استدلال کرد که پیشنهاداتی که باشگاه های دیگر برای آنها ارائه داده اند خوب نبود . اما چرا خوب نبود ؟ شاید بارسلونا روی آنها قیمت بالاتر از واقعی گذاشته است . یا شاید آنها در حال مذاکره هستند .

 

حتی بحث خروج آندره گومز , سرجی روبرتو و رافینیا نیز مطرح است و ممکن است بارسلونا را ترک کنند . زمان در حال به پایان رسیدن است .

 

آیا کسی فکر میکند بارسلونا بتواند در 10 روز آینده که نقل و انتقالات بسته میشود همه این مسائل را حل کند ؟

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.