پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مدیر دورتموند: باید دمبله و بارسلونا را سر جایشان می نشاندیم !

کد خبر : 69583  |  زمان ارسال : یکشنبه 29 مرداد 1396
هانس یواخیم واتزکه مدیر دورتموند از ضرورت سخت گیری سخن گفت.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش ESPN، هانس یواخیم واتزکه مدیر باشگاه دورتموند درخصوص قهر و تحریم تمرینات دورتموند توسط عثمان دمبله از واجب بودن اقدام باشگاه برای تنبیه این ستاره جوان فرانسوی سخن گفت.

 

درحالی که دمبله پس از زیاده خواهی دورتموند برای مبلغ فروشش از باشگاه بارسلونا دست به تحریم و غیبت در تمرینات زد اما این اقدام او باعث نشد تا باشگاه آلمانی با سستی و تزلل مجبور به فروش او گردد و حتی او را جریمه نیز کرد که واتزکه درخصوص اهمیت مقابله با بارسلونا گفت:

چهارشنبه هفته گذشته ملاقاتی با مدیران بارسلونا داشتیم و نظراتمان از یکدیگر دور بود. فکر می کنم بوندسلیگا از ایستادگی ما خوشحال است. کل تیم های بوندسلیگایی باید ببینند که مقاومت و سخت گیری ما در برابر این انتقال چقدر اهمیت دارد چون رفتار دمبله تنها موضوع و مشکل تیم ما نیست بلکه این اقدام دمبله می تواند تمامی 17 باشگاه دیگر بوندسلیگا را نیز تحت تاثیر با رخ دادن اتفاقات مشابه قرار دهد. بنابراین باشگاه های دیگر بوندسلیگایی می توانند از این ممانعت و جلوگیری ما از انتقال خوشحال باشند.

 

بارسلونا می داند که درخواست ما چیست و چه می خواهیم و قضیه تا این حد ساده است و اگر درخواستمان را بپذیرند انتقال صورت خواهد گرفت و در غیر اینصورت دمبله 1 سپتامبر به باشگاه بازخواهد گشت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.