پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

و این پایان قصه کوتینیو و بارسلونا است !

کد خبر : 69599  |  زمان ارسال : یکشنبه 29 مرداد 1396
مهلتی که توجهی ندارد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسکای اسپورتس، گیلم بالاگ اعلام کرد که دیگر به انتهای ماجرای بارسلونا و فیلیپه کوتینیو نزدیک شده ایم.

 

لیورپول جمعه سومین پیشنهاد بارسلونا را به ارزش 113 میلیون پوند رد کرد تا همچنان روی فروشی نبودن او اصرار داشته باشد اما گیلم بالاگ خبر از مهلت بارسلونا به لیورپول داد.

 

 

گیلم بالاگ پس از توئیت های امروز خود بیان کرد:

ما روز جمعه گزارش دادیم که لیورپول سومین پیشنهاد بارسلونا را برای کوتینیو رد کرد. بارسلونا در پاسخ به ایمیل لیورپول ایمیل زد که "اوکی، اگر قبول نمی کنید ما باید به شما اعلام کنیم که آخرین مهلت شما یکشنبه 7 عصر است و در غیر این صورت پیشنهادمان را پس خواهیم گرفت"

 

من فکر می کنم که لیورپول هیچ قصدی برای پاسخ دادن به ایمیل بارسلونا ندارد و می توان گفت که به پایان این داستان رسیده ایم.

 

این پایان داستان کوتینیو و بارسلونا است و علی رغم اینکه نمی دانید در فوتبال چه اتفاقی خواهد افتاد اما لیورپول قصد فروش ندارد. بارسلونا مدت هاست که می داند لیورپول قصد فروش ندارد و نمی خواهد مذاکره کند و در واقع لیورپول کل تابستان را روی میز مذاکره ننشست و همانطور که علنا اعلام کرده اند قصد فروش ندارند.

بنابراین بارسلونا مجبور بوده تا در جستجوی جایگزین باشد و به میشل سری هافبک نیس چشم دوخته اند و می خواهند پولشان را روی خرید دمبله صرف کنند چون برای خرید دمبله احتمال خرید دارند و اگر دمبله و سری را بخرند برای جذب بازیکن دیگری پول نخواهند داشت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.