پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آنالیز اسکای؛ بررسی افت بارسلونا درمقایسه با رئال مادرید !

کد خبر : 69642  |  زمان ارسال : دوشنبه 30 مرداد 1396
بارسلونا هر روز بدتر از دیروز

اختصاصی بارسانیوز – با آغاز فصل جدید لالیگا 2017/18 اسکای اسپورتس با گیلم بالاگ کارشناس بخش فوتبال اسپانیایی خود به تجزیه و تحلیل وضعیت بارسلونا پرداخت که به پای این بررسی خواهیم نشست.

 

لالیگا در شرایطی آغاز شده که حس مشترکی در همه به وجود آمده و آن احساس قدرت بیشتر رئال مادرید نسبت به بارسلونا است و حتی بازیکنان بارسلونا نیز این را طبق گفته های جرارد پیکه پذیرفته اند که پس از سوپر کاپ بیان کرده بود:

در 9 سالی که در بارسلونا بوده ام اولین بار است که احساس می کنم رئال از ما قدرتمند تر می باشد.

 

رئال مادرید موفقیت هایش را به دلیل شایستگی هایش دارد که 3 قهرمانی لیگ قهرمانان را در 4 فصل گذشته کسب کرده اما در ادامه نگاهی به بارسلونایی خواهیم انداخت که این روزها نیاز به تقویت را احساس می کند.

 

 

به سال 2015 باز می گردیم جایی که آبی اناری ها سه گانه فصل را کسب کردند اما برد مقابل یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان آخرین بازی ژاوی برای بارسلونا بود و پدرو نیز در آگوست راهی چلسی شد و الیکس ویدال به همراه آردا توران وارد بارسلونا شدند درحالی که مجبور بودند تا ژانویه برای بازی منتظر بمانند.

 

در تابستان گذشته پول بیشتری برای خرید گومز، اومتیتی، دینیه، سیلسن و پاکو آلکاسر خرج اما علی رغم وعده ها اکثرا کمکی به بارسلونا نکردند.

 

نقل و انتقالات 2015 رئال مادرید رسیدن به موفقیت را غیر ممکن به نظر می رساند اما همراه با موفقیت شد جایی که کاسمیرو از انتقال قرضی به پورتو بازگشت و وازکز از اسپانیول با 1 میلیونی ورو بازگردانده شد و آسنسیو نیز که به مایورکا قرض داده شده بود در تابستان 2016 به تیم بازگشت.

 

با فروش موراتا و دانیلو رئال سعی کرد تا ایسکو را حفظ کندو نتیجه این عملیات این شد که رئالی ها گزینه های خوبی با وجود کروس و مودریچ دراختیار داشتند. قدرت کاسمیرو، نیرو و بازی پرفشار آسنسیو، خلاقیت ایسکو و قدرت پاس مودریچ و کروس از رئال تیمی قابل اعتماد ساخت.

 

و می بینیم که هیچ اشاره ای به BBC نکرده ایم !

 

 

نکته بااهمیتی است. رونالدو هنوز هم مهره ای کلیدی برای رئال بوده چون 25 گل را در لالیگای فصل گذشته به ثمر رساند ولی با این حال سوپر کاپ اسپانیا نشان داد که رئال به میزانی که بارسلونا وابسته به مسی است به رونالدو وابسته نیست.

 

مسی در فصل گذشته 37 گل به ثمر رساند و مشکل عملکرد تیم بدون او است. بارسلونا 2 بازی از 6 بازی بدون مسی را شکست خورد و در مقابل زیدان هر 9 بازی بدون رونالدو را پیروز شد.

 

پیکه پس از شکست مقابل رئال مادرید گفت که "تیم باید نزدیک تر به هم کار کند و حملات خود را حفظ کند" اما آیا آن ها در حال حرکت رو به جلو هستند؟

 

 

این تیم همچنان در دفاع ضعیف عمل می کند و در طی سه فصل هدایت انریکه هر فصل بیشتر از فصل قبل گل دریافت کرد و این نگرانی بزرگ ارنستو والورده است.

 

معضل خط هافبک

 

در میانه زمین نیز نگرانی هایی وجود دارد. آسیب دیدگی اینیستا نشان داد که نمی توان انتظار حضور مستمر را از او در ترکیب اصلی تیم داشتاما جانشین او کیست؟

 

لاماسیا که اغلب این شکاف ها را پر می کرد حالا گزینه ای ندارد و به نظر می رسد آکادمی رئال موثرتر از لاماسیا کار می کند.

 

 

10 فصل قبل بود که رئال موفق به دفاع از عنوان قهرمانی لالیگا شد و حالا زیدان قصد دارد و حالا می خواهد پس از لئو بنهاکر در سال 1989 به اولین مربی رئال تبدیل شود که دو قهرمانی پیاپی لالیگا را کسب می کند.

 

بارسلونا باید پیشرفت کند و سریع این کار را انجام دهد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.