پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ورمالن در بارسلونا باقی می ماند !

کد خبر : 69651  |  زمان ارسال : دوشنبه 30 مرداد 1396
مدیران تصمیم گرفتند !

اختصاصی بارسانیوز - به گزارش اسپورت، باشگاه بارسلونا، تاکنون پیشنهادی برای توماس ورمالن، مدافع بلژیکی همیشه مصدوم خود دریافت نکرده است. با این حال، باشگاه قصد دارد تا روز 31 آگوست به وی فرصت دهد تا خود را اثبات کند.

 

مدیران در نظر گرفته اند که این مدافع بلژیکی درمواقع مصدومیت مدافعان اصلی می تواند به کار بلوگرانا بیاید ولی چیزی که مشخص است آن است که با توجه به حضور پیکه، ماسکرانو، اومتیتی و از ماه ژانویه یری مینا، وی عملا شانسی برای حضور در ترکیب اصلی نخواهد داشت و برای حضور در ترکیب، در پشت سر این بازیکنان قرار دارد.

 

تفکر مدیریت داخلی باشگاه، پیدا کردن خانه ای برای وی در شهر بارسلون و نگه داشتن وی است و این در حالی است که 2 باشگاه انگلیسی خواهان وی می باشند. با همه این تفاسیر، شرایط برای بارسلونا در وضع مطلوبی قرار ندارد.

 

ارنستو والورده، نظاره گر بازی او در بازی های پیش فصل بود ولی با توجه به مصدومیت وی، تصمیم نهایی خود در خصوص سطح ورمالن را به زمان رهایی وی از بند مصدومیت موکول کرده است. والورده صریحا اعلام کرده بود که ترجیح می دهد که اینیگو مارتینز را بخرد ولی مدیریت تصمیم گرفت که ورمالن باقی بماند و پولی صرف خرید مدافع نشود.

 

بارسلونا اقرار می کند که مراحل فروش بازیکن بسیار سخت تر از خرید بازیکن است. بازیکنانی که فرصت بازی کم تری داشته اند، کم تر مورد توجه قرار می گیرند و مبلغ پیشنهادات برای آنها کم تر از آن است که مدیریت را راضی کند. باشگاه اگر می خواهد شانسی برای فروش ورمالن در این پنجره نقل و انتقالاتی داشته باشد، باید سریعا تصمیم خود را بگیرد. خود ورمالن نیز می داند که فرصت بازی خیلی کمی در بازی های لالیگا و لیگ قهرمانان خواهد داشت. لازم به یادآوری است که وی در بازی های پیش فصل مصدوم شده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.