پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شورش دمبله ادامه دارد !

کد خبر : 69654  |  زمان ارسال : دوشنبه 30 مرداد 1396
دمبله همچنان از پاسخگویی به نمایندگان و مدیران دورتموند خودداری میکند !

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش مارکا , نمایش تابستان امسال تمام نشدنی است . روزها گذشت و به پایان بازار نزدیک میشویم . در حالی که یک فصل جدید آغاز میشود عثمان دمبله هنوز در شورش است . او در  مرکز توجه اخبار قرار دارد . بارسلونا میخواهد او را برای جایگزینی با نیمار از بورسیا دورتموند خریداری کند با قیمت کمتری .

 

تا به امروز وضعیت به این شکل است که باشگاه دورتموند مبلغی در حدود 150 میلیون یورو برای این بازیکن درخواست کرده و هیچ تمایلی به کاهش آن نیز ندارند ( مبلغ دقیق به هیچ عنوان مشخص نیست ) . در آلمان آنها میخواهند از دمبله استفاده کنند اما او نمیخواهد و همچنان در حال آوردن فشار به باشگاه است .

 

عثمان دمبله - Ousmane Dembele

 

در حالی که دو باشگاه همچنان به جنگ ادامه میدهد این بازیکن با تیمش کار نمیکند و در مکانی ناشناخته است . دورتموند سعی کرده است با او ارتباط برقرار کند اما با نظر موسی سیسوکو نماینده اش دمبله تلفن را خاموش کرده و به شهرک ورزشی دورتموند نمیرود و هر لحظه غیبت او جریمه دارد .

 

هر دو , هم فوتبالیست و هم نماینده اش کاری میکنند که در نهایت میتواند باعث خروج اجباری از دورتموند شود که این یک تصویر بد قبل از آنکه برای دمبله و دورتموند باشد برای بارسلونا است که به شدت به دنبال جذب این بازیکن است .

 

در حال حاضر اگر بارسلونا با پیشنهادی که دورتموند مشخص کرده است موافقت نکند این بازیکن جایی نمیرود و باشگاه آلمانی امیدوار است تا در طول فصل او را داشته باشد و نمیخواهند به جایگزین فکر کنند . 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.