پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تلاش جدید بارسلونا برای کوتینیو !

کد خبر : 69659  |  زمان ارسال : سه شنبه 31 مرداد 1396
بارسلونا دست از تلاش نمیکشد !

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش موندو دپورتیوو , اگرچه خرید عثمان دمبله و ژان میشل سری نزدیک تر به نظر میرسد و میتواند به زودی انجام شود اما باشگاه دست از تلاش برای کوتینیو نخواهد کشید . ورود بازیکن برزیلی بسیار پیچیده است .

 

لیورپول انعطافی نشان نمیدهد و پیشنهادات را رد میکند . دیروز رادیو کاتالونیا از دور شدن بارسلونا به کوتینیو اطلاع داد .

 

اما بارسلونا امضای قرارداد با او را در اولویت قرار داده است , آنها میدانند که بازیکن تلاش زیادی کرده و علاوه بر درخواست انتقال با یورگن کلوپ نیز صحبت کرده است و علیرغم مشکلاتی که باشگاه قرمز ایجاد کرد , تلاش جدیدی برای امضای قرارداد با کوتینیو انجام میشود .

 

این هفته در موناکو رهبران تمام باشگاه های شرکت کننده در رقابت های اروپایی جمع میشند تا قرعه کشی انجام شود . بارسلونا و لیورپول هم آنجا هستند . اگر لیورپول برابر هافینهام شکست هم بخورد و از لیگ قهرمانان حذف شود آنها در لیگ اروپا حضور دارند بنابراین در هر صورت باید برای قرعه کشی به موناکو سفر کنند .

 

فیلیپه کوتینیو - Philippe Coutinho

 

با استفاده از فرصت قرعه کشی رهبران بارسلونا تماس جدیدی با لیورپول خواهند گرفت و پیشنهاد جدیدی جهت امضا ارائه میکنند و امیدوار هستند که اینبار آنها پیشنهاد را بخوانند و کوتینیو تبدیل به بازیکن بارسلونا شود .

 

طبق گزارش رادیو راک وان , دیروز اطرافیان کوتینیو از انتقال بسیار دلسرد شده بودند زیرا آنها اعتقاد داشتند که لیورپول به هیچ وجه اجازه خروج از آنفیلد را به کوتینیو نخواهد داد .

 

در همین حال در انگلستان میگوید حتی اگر بارسلونا پیشنهاد جدیدی ارائه دهد تغییری در نظر باشگاه لیورپول ایجاد نخواهد شد . برخلاف دورتموند که قیمت را به بارسلونا گفته است لیورپول حتی نمیخواهد قیمت مشخص کند . بنابراین این نمایش تا آخرین روز نقل و انتقالات میتواند ادامه داشته باشد .

 

خرید ژان میشل سری نیز باعث توقف برای تلاش در جذب کوتینیو نمیشود زیرا مدیران بارسلونا این 2 بازیکن را مکمل هم میدانند . با پروفایل های متفاوت !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.