پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسدود شدن در خروجی بارسلونا؛ بازیکنانی که نرفته اند !

کد خبر : 69666  |  زمان ارسال : سه شنبه 31 مرداد 1396
کسی خرید های بارسلونا را نمی خواهد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، بارسلونا به خوبی می داند که عملیات بازیکنان خروجی اش به اندازه ورودی ها بااهمیت است چون باید برای بازیکنان ورودی جا باز شود که در این مسیر نیز موارد زیادی وجود دارد که هنوز حل نشده اند.

 

در کمتر از 10 روز تا پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی و در شرایطی که اکثر تیم های بزرگ هفته هاست که تیم های خود را تکمیل کرده اند، مدیران بارسلونا نه تنها بازیکنان موردنظر خود را جذب نکرده اند بلکه برای بازیکنانی که در لیست والورده جایی ندارند نیز راهکاری پیدا نکرده اند.

 

شرایط به گونه ای است که به نظر می رسد تنها می توان از داگلاس پریرا به عنوان خروجی قطعی نام برد که پیشنهادی از برزیل دارد و پیشنهاداتی از اسپانیا و بنفیکا نیز به دست باشگاه رسیده که برخی جزئیات برای رسیدن به راه حل نهایی وجود دارد.

 

 معضل اولویت های خروج

 

بارسلونا هم اکنون برای بازیکنانی که در برنامه والورده جای دارند پیشنهاداتی به دستشان نظیر روبرتو , ',lc رسیده اما اولویت های خروج پیشنهادی ندارند و حالا بارسلونا تیمی دارد که باید این مسایل را حل کند.

 

سمپر نامه آزادی می خواهد

 

سمپر روزهاست می داند که در تیم اول بارسلونا جایی ندارد و به همین دلیل نمایندگان او به دنبال جازه خروج هستند و باشگاه نیز تمایل دارد تا به او کمک کند تا با توجه به ویژگی هایش تیمی را برایش پیدا کند.

 

باشگاه درک می کند که سمپر انتقال خوبی در فصل گذشته نداشته و نتوانسته پیشرفت کند و در این تابستان نیز باشگاه هایی در مورد او پرس و جو کرده اند اما وضعیت را پیگیری نکردند.

 

جیرونا و لاس پالماس باشگاه هایی هستند که در روزهای اخیر تماس گرفته اند و آلاوس نیز تمایل به جذب او دارد.

 

آردا توران و گالاتاسرای

 

بارسلونا می خواهد که توران را به فروش برساند و گزینه بزرگش باشگاه چینی بود که به دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالات چین دیگر انتقال او تا ژانویه امکان پذیر نیست.

 

با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات چین، باشگاه به ایجنت او اعلام کرد که به دنبال باشگاهی بریا خروج بگردد و درحالی که از آرسنال نام برده شد اما باشگاه لندنی برای جذبش اقدام نکرد.

 

هم اکنون گالاتاسرای ترکیه ظاهرا تمایل به جذب اودارد اما نه خرید چون هزینه او زیاد خواهد بود. از اینتر میلان نیز به عنوان باشگاه علاقه مند به او یاد می شود اما هنوز پیشنهادی رسمی ارائه نشده است.

 

رافینیا

 

او برای خروج از بارسلونا جدی بود تا فرصت بیشتری برای بازی به دست آورد اما با خروج نیمار او با شک و تردید تصمیم گرفته که بماند.

 

او به دلیل مصدومیت پیش فصل را از دست داد و همچنین بازار نقل و انتقالات را نیز از دست داد ولی با این حال او مهره ای ارزشمند از دید باشگاه های ایتالیایی و انگلیسی است و می تواند در روزهای پایانی هم بارسلونا را ترک کند.

 

بارسلونا قصد از دست دادن او را ندارد اما باتوجه به فرصت نداشتن زیاد احتمالی برای رافینیا جهت بازی و همچنین فرصت درآمد زایی خوب می تواند منجر به فروش او گردد.

 

مونیر الحدادی

 

در روزهایی که آژاکس تمام تلاش خود را برای جذب مونیر انجام داد و مونیر قصد رفتن نداشت و از اسپانیا نیز تماس هایی وجود داشت اما بارسلونا شرایط تیم رم را در روزهای اخیر برای جذب مونیر قبول نکرده است.

 

آندره گومز

 

خرید تابستان گذشته و پر سر و صدای بارسلونا باتوجه به عملکرد ناامید کننده اش توسط خورخه مندس از پیشنهاد هایی به باشگاه بارسلونا خبر داد اما مدیران بارسلونا تمامی پیشنهاد ها را نادید گرفتند.

 

ظاهرا در متغیرات قرارداد جذب او از والنسیا شرایطی وجود دارد که بارسلونا در سال اول حضورش در نیوکمپ مجاز به فروشش بابت مسایل مالی نیست و یوونتوس نیز برای جلوگیری از مشکلات بارسلونا مایل به پرداخت هزینه ها است اما بارسلونا میلی به فروش ندارد.

 

ورمالن مدافع میانی چهارم؟

 

باشگاه به ورمالن اعلام کرد که به دنبال تیم بگردد اما آسیب دیدگی مجددش باعث شد تا باشگاه های علاقه مند به جذب او عقب نشینی کنند و راه حل فعلی این است که او حداقل تا ژانویه در بارسلونا بماند.

 

کادر فنی اعتقاد دارد که ورمالن مدافع خوبی است اما بزرگ ترین چالش او مصدومیت های پیاپی می باشدکه برای هیچ تیمی تداوم حضور نداشته است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.