پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آگوستی بندیتو: مسی دارد حرف می زند !

کد خبر : 69667  |  زمان ارسال : سه شنبه 31 مرداد 1396
لیونل مسی هنوز قرارداد را امضا نکرده است.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش فورفورتو، اگرچه که مدیران بارسلونا کار تمدید قرارداد لیونل مسی را پایان یافته اعلام می کنند که تنها به دنبال یافتن تاریخی برای امضای قرارداد توسط مسی هستند، آگوستی بندیتو کاندیدای سابق ریاست باشگاه بارسلونا نظر دیگری دارد.

 

درحالی که برای انتخابات جدید ریاست باشگاه بارسلونا بارتومئو در حال مواجه شدن با حملات رقیبان خود است، آگوستی بندیتو درخصوص مسی گفت:

مدیران موضوع تمدید مسی را رها کرده اند و مهم ترین بازیکن باشگاه هنوز امضا نکرده و اینکه هنوز امضا نشده جای نگرانی ندارد. پرونده مسی می تواند بدتر از نیمار باشد چون از 1 ژانویه بازیکن آزاد خواهد بود.

 

مسی همیشه تیمی رقابتی می خواسته و وضعیت کنونی تیم نگران کننده است. بارتومئو گفته که مسی در ژوئن قراردادش را امضا کرده اما موضوع این نیست. بارتومئو نمی توانست موضوع تمدید قرارداد مسی را نادید بگیرد و اگر مسی قرارداد را تاکنون امضا نکرده به این معنی است که مطمئن نیست.

 

بندیتو درخصوص نقل و انتقالات نیز گفت:

احساسی که مدیران باشگاه در هواداران به وجود آورده اند این است که نمی دانند رد بازار نقل و انتقالات به دنبال چه چیزی هستند و کمی سردرگمی وجود داد. به نظر می رسد سری در حال آمدن است ولی با او 11 هافبک خواهند داشت. ما نیمار را از دست داده ایم و به جایش پائولینیو را خریده ایم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.