پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

روز سرنوشت ساز برای خرید دمبله و کوتینیو !

کد خبر : 69734  |  زمان ارسال : پنجشنبه 2 شهریور 1396
بارتومئو با رهبران 2 باشگاه ملاقات میکند !

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش موندو دپورتیوو , پس از تغییر موضع شگفت انگیز مدیران و انصراف از خرید ژان میشل سری به دلیل مسائل فنی , باشگاه دوباره بر روی جذب دمبله و کوتینیو تمرکز کرده است و جلسه امروز ممکن است کلیدی برای هر دو عملیات باشد .

 

جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسلونا فردی است که به عنوان مذاکره کننده با رهبران دورتموند و لیورپول در موناکو دیدار میکند .

 

این یک جلسه آسان نیست که بارتومئو پیش روی خود دارد زیرا در هفته های گذشته بارسلونا تلاش کرده است با هر دو قرارداد امضا کند اما 2 باشگاه امتناع کردند . در حال حاضر اما بارسلونا برای دمبله و کوتینیو خوشبین تر است . در مذاکراتی که در موناکو برگزار میشود جوزپ ماریا بارتومئو و رائول سانلهی از بارسلونا با رهبران لیورپول و دورتموند مذاکره خواهند کرد .

 

2 مورد فرق میکند . لیورپول حتی نمیخواست مذاکره کند و به طور سیتماتیک هر پیشنهادی را رد میکرد درحالی که دورتموند قبول کرده تا این بازیکن را در قبال یک هزینه خوب بفروش برساند .

 

 

در جلسه ای که چند هفته قبل در آلمان برگزار شد افرادی همچون خاویر بورداس , اسکار گراو , رائول سانلهی شرکت داشتند و بارسلونا با دورتموند بر سر قیمت 150 میلیون یورو به توافق رسید . اگرچه آن زمان مطبوعات آلمان گفتند توافق 120 میلیون است اما حقیقت این است که آنها چند هفته قبل بر سر این موضوع صحبت کردند . اگرچه اختلاف الان بین بخش ثابت و متغییر قرارداد است . بارسلونا سعی میکند شرایطی بگذارد که کمترین هزینه را کند .

 

رهبران بورسیا دورتموند پس از آنکه دمبله از شرکت در تمرینات به طور غیرمعمول خودداری کرد مجبور به تغییر نظر شدند و پس از آخرین جلسه با بارسلونا , نظر آنها کم کم برگشت و با انتقال موافقت کردند .

 

 

مورد لیورپول اما پیچیده تر است . با وجود درخواست کوتینیو برای انتقال از لیورپول به بارسلونا اما تاکنون آنها انعطاف نشان نداده اند و حتی حاضر به بررسی پیشنهادات بارسلونا نیز نشدند . با توجه به گزارش سان پیشنهاد بارسلونا 138 میلیون ( 150 میلیون یورو ( است که بخشی ثابت و بخش دیگر متغییر است . اگرچه امروز بارتومئو تلاش جدیدی را آغاز میکند اما گفته میشود لیورپول پیشنهاد جدید را نیز رد خواهد کرد .

 

یک هفته به پایان نقل و انتقالات باقی مانده و جلسه دوجانبه امروز بارتومئو در موناکو کلید موفقیت در این دو انتقال است که میتواند هر دو بازیکن را بارسایی و انتظارات والورده را برآورده کند .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.