پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

علت شکست بارسلونا در خرید میشل سری اعلام شد !

کد خبر : 69744  |  زمان ارسال : پنجشنبه 2 شهریور 1396
ایجنت سری فاش کرد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش گاردین، پاری سن ژرمن فرانسه متهم به افزایش مبلغ خرید میشل سری برای بارسلونا شده است درحالی که علاقه ای برای جذبش ندارند و تنها به یک دلیل این کار را انجام می دهند.

 

درحالی که انتظار می رفت سری با پرداخت شدن بند آزاد سازی اش به ارزش 40 میلیون یورو با توافق 4 ساله به بارسلونا بپیوند اما روند این انتقال متوقف شد تا هم اکنون پاری سن ژرمن به دخالت در این انتقال متهم گردد.

 

هم اکنون مبلغ پرداختی با 30 میلیون یورو ثابت و 10 میلیون متغیر باعث شده تا با روابط بد بین پاری سن ژرمن و بارسلونا بر سر وراتی و نیمار، فرانکلین مالا ایجنت سری در گفت و گو با رادیو راک وان کاتالونیا اینگونه از ماجرا پرده بردارد:

امکان داشت که بین بارسلونا و نیس در مذاکره توافق حاصل شود. سه شنبه آن ها در فرانسه جهت گفت و گو روی جنبه های فنی بودند درحالی که قبل از آن هم درخصوص توانایی های سری آگاهی داشتند. پاریسی ها سه روز قبل ورود پیدا کردند و حالا پاری سن ژرمن درحال فشار روی باشگاه نیس برای گرفتن سری است و فقط دارند برای آزار و اذیت بارسلونا این کار را انجام می دهند.

 

طبق گزارش، این اقدام پاریسی ها با میل به پرداخت مبلغ بیشتر برای سری باعث شده تا باشگاه نیس مبلغ درخواستی خود را برای سری به 50 میلیون یورو افزایش دهد.

 

اما مگر بند آزاد سازی 40 میلیون یورو نیست و سری با اختیار نمی تواند منتقل گردد؟

 

طبق گزارش گاردین، در توافق سری با نیس، بند آزاد سازی شامل تیم های فرانسوی و حاضر در لیگ داخلی این کشور نمی شود و نیس می تواند بیش از 40 میلیون یورو او را به باشگاه های فرانسوی بفروشد و بند آزاد سازی اش برای تیم های غیر فرانسوی می باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.