پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

میشل سری: از دست مقامات نیس ناراحتم ؛ قلبم شکسته ولی هنوز امید هست !

کد خبر : 69905  |  زمان ارسال : دوشنبه 6 شهریور 1396
مصاحبه و اعترافات مفصل سری

اختصاصی بارسانیوز  - طبق گزارش موندو دیپورتیوو، ژان میشل سری با ابراز ناراحتی از تحقق نیافتن رویای خود از مدیران نیس انتقاد کرد.

 

درحالی که نمایندگان سری با باشگاه بارسلونا بر سر انتقال به توافق رسیده بودند اما زیاده خواهی باشگاه نیس باعث شد تا بارسلونا از جذب این بازیکن منصرف گردد که پس از انتقاد ایجنت سری از باگاه نیس بابت وسوسه شدن از پاری سن ژرمن، سری نیز انتقاد کرد.

 

سری در پاسخ به اینکه احساس بازیکن بارسلونا بودن را داشت اما به یک باره رویایش نابود شد گفت:

احساس خیلی بدی دارم و نمی خواهم به شما دروغ بگویم. فوتبال برای من جشن و شادی است. من انتهای هفته برای نیس بازی نکردم چون تمرکزم روی فوتبال نبود. رویایم برای بازی در بارسلون از بین رفت و این برایم وحشتناک است.

 

دقیقا چه اتفاقی افتاد؟

روند مذاکرات از بد به بدتر پیش رفت و بهم خورد و دلایلش نیز مالی است. من سعی کردم خودم را از مذاکرات جدا کنم چون با ناپل بازی داشتیم اما اینکه بارسلونا اینجا بود تا انتقالم را نهایی کند را نمی توان فراموش کرد. من بازیکنی هستم که دوست دارم بازی را سازماندهی کنم، بازیسازی کنم.

 

واکنش شما پس از بازی سه شنبه شب چه بود؟

در انتهای بازی من بیش از یک ساعت با نمایندگان بارسلونا گفت و گو داشتم ولی آن ها چیزی درخصوص پیشرفت انتقالم نگفتند. من خوشحال به خانه رفتم ولی روز بعد خبرها را شنیدم و واقعا از دیدن بهم خوردن مذاکره شوکه شدم و بلافاصله به دفتر باشگاه نیس رفتم تا قضیه را جویا شوم.

 

مقامات نیس چیزی به من نمی گفتند و حتی در چشمانم نیز نگاه نمی کردند و مشخص بود که اتفاقی افتاده است. آن ها به من قولی داده بودند ولی روی عهدشان باقی نماندند چون پول بیشتری را برای من تقاضا کردند.

 

انتقالت کاملا به پایان رسیده؟

من می خواهم خوشبین باشم و فکر می کنم که هنوز امکان پذیر است. بیایید منتظر مذاکره دوباره دو باشگاه باشیم و به توافق برسند. ما درحال صحبت کردن درخصوص هر باشگاهی نیستیم جایی که بابات پول انتقال صورت بگیرد. من انتقال به تیم های بزرگ اروپایی را می خواستم مثل یوونتوس، پاری سن ژرمن، آرسنال، دورتموند، لیورپول و غیره و برای مثال رم چندین پیشنهاد ارائه کرد.من بارها با مونچی صحبت کردم که به دلیل مسایل اقتصادی تحقق نیافت. مونچی از دست مقامات نیس خسته شده بود

 

بارسلونا فراتر از یک انتقال، یک رویا؟

بله، ایجنت من از بارسلونا با پیشنهاد 5 ساله بازگشت و این رویای من از سنین جوانی بود و تحققش برایم مثل یک جادو بود و واقعا هیچ خوشحالی بیشتری برایم وجود نداشت و بارسلونا در خاطراتم بابت مسی، اینیستا و ژاوی هست.

 

ژاوی بازی تو را تحسین و به مدیران بارسلونا توصیه کرد؟

واقعا هیجان زده شدم که ژاوی از من تمجید کرد و واقعا برایم باعث افتخار بود. خواندن جملات ژاوی احساس جادویی برایم داشت و آرزوی من این است که روزی از او تشکر کنم.

 

اظهارنظر ژاوی در مورد تو حس خوبی را برایت در بین هواداران ایجاد کرد

بله و من از ژاوی سپاسگزارم و از این روند شکل گرفته در حمایت از خودم خوشحالم. جایزه بهترین بازیکن آفریقای 2017 و حضور در جمع 11 بازیکن برتر لیگ فرانسه در کنار تیاگو سیلوا، کاوانی، وراتی، امباپه و غیره برایم روند رو به رشدی بوده است.

 

توان بازی در بارسلونا؟

از ابتدا خودم را در فرانسه تصور نمی کردم اما درنهایت موفق شدم و حالا نیز می خواهم بگویم که از بازی برای بارسلونا ترسی ندارم چون از زمان کودکی طرفدارش بوده ام

 

برخی می گویند بابت بازی نچندان مناسب مقابل ناپولی از خریدنت منصرف شدند؟

من از شما سوالی می پرسم. واقعا فکر می کنید بارسلونا بیش از 30 میلیون را برای بازیکنی که نمی شناسد خرج می کند؟

 

واکنش مردم و هواداران چه بوده؟

بله خیلی از هواداران حتی هواداران بارسلونا با من تماس گرفتند چون نمی دانستند که چه اتفاقی رخ داده است و سعی کردند به من دلگرمی دهند و واقعا قدردانشان هستم

 

حالا چه اتفاقی خواهد افتاد؟

منتظرم می مانم و سرنوشتم را به دست خدا می سپارم. مثل میلیون ها نفر من نیز یک هوادار بارسلونا هستم و برایم مهم نیست که چهاتفاقی می افتد چون همیشه بارسلونا را در قلبم دارم هرچند که منتقل نشدنم به من ؟اسیب خواهد زد.

 

دلیل درخواست بیشتر باشگاه نیس برای رسی را همانطور که ایجنت سری از ورود پاری سن ژرمن به خرید سیر خبر داده بود، گاردین به عدم بند آزادسازی 40 میلیون یورویی برای باشگاه فرانسوی اعلام کرد که باعث شد تا پاریسی ها مدیران نیس را اغوا کنند که درخواست 50 میلیونی نیس از بارسلونا باعث عقب نشینی بارسلونا شد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.