پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چرخش علاقه یوونتوس از آندره گومز به سمت مدافع بارسلونا !

کد خبر : 69906  |  زمان ارسال : دوشنبه 6 شهریور 1396
یوونتوس علاقه مند به هافبک و مدافع بارسلونا !

اختصاصی بارسانیوز - به گزارش موندو دپورتیوو، خروج آندره گومز از بارسلونا به تاخیر افتاده است. یوونتوس، باشگاهی که شرایط خرید هافبک بارسلونا را دنبال می کند، اوضاع را آرام کرده است و از زمانی که می خواهد این بازیکن را با قیمت کم خریداری کند، بارسلونا مخالفت می کند. زیرا سال پیش برای خرید او از والنسیا مبلغ ثابت 35 میلیون یورو خرج کرده اند.

 

در ساعات گذشته، یوونتوس علاقه اش از گومز را به سوی الیکس ویدال منعطف کرده است و شرایط خرید او را از بلوگرانا جویا شده است.

 

آن بازیکنی که در نیوکمپ بسیار نگران است، آندره گومز می باشد. او تمرکز اش را روی بازی های ملی پرتغال در مقدماتی جام جهانی با تیم های جزایر فارو و مجارستان گذاشته است. اما او به وضوح می داند که کار دشواری برای رسیدن به ترکیب اصلی در تیم والورده خواهد داشت.

 

با اینکه لوئیز انریکه حامی اصلی گومز در سال اول حضورش در نیوکمپ بود، ولی والورده در مصاحبه هایش محتاطانه و متعادل در خصوص آندره گومز صحبت می کند و حرف های او رسا و صریح است.

 

گومز هنوز در فصل جدید لالیگا به میدان نرفته است و در بازی برگشت سوپر کاپ مقابل رئال مادرید، بازی قابل قبولی ارائه نکرد و به نظر می رسد جایگاه خود را در بین خط پر جمعیت هافبک از دست داده است.

 

مشکل گومز دو چیز است: ورزشی و اقتصادی. مشکل ورزشی او این است که هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند و مشکل مالی او نیز این است که مبلغ زیادی لازم است تا بارسلونا در صورت خروج گومز صرف خرید جایگزین کند. این دلیل تصمیم بارسلونا برای حفظ این بازیکن 24 ساله، که به بلوغ فوتبالی نرسیده ولی پتانسیل فوتبال را دارد، است.

 

در گذشته پیشنهادات خوبی برای گومز وجود داشت ولی بلوگرانا وی را نفروخت. در هفته های گذشته، تنها یک پیشنهاد برای او وجود داشت ولی مبلغ آن نیز بسیار پایین بود و فرصت برای تغییر وضعیت گومز، فقط تا ساعت 24 روز 31 آگوست می باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.