پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

هافبک جوان شالکه یکی از اهداف خرید بارسلونا !

کد خبر : 69965  |  زمان ارسال : سه شنبه 7 شهریور 1396
بارسلونا خواهان گورتکا هافبک 22 شالکه است.

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو، کاتالان ها خواهان جذب گورتزکا هستند.

 

پیشنهادی ما

 ویدیو : مهارت گوتزکا

پنجره نقل و انتقالات تابستانی جمعه بسته خواهد شد. بارسلونا سخت در تلاش است تا تیمش را در این چند روز باقی مانده تقویت کند. یکی از اهداف بارسلونا لئون گورتزکا هافبک جوان و آینده دار باشگاه شالکه است. رابرت فرناندز دبیر فنی باشگاه بارسلونا در هفته گذشته به همراه دستیار خود اورتگا به آلمان سفر کرد و دیدار شالکه و لایپزیش را از نزدیک تماشا کرد. گورتزکا  در این دیدار 90 دقیقه بازی کرد و سطح بالایی از خود به نمایش گذاشت.

 

این هافبک 22 ساله همراه با مارک آندره تراشتگن سنگربان بارسلونا در رقابت های جام کنفدراسیون ها موفق شد به عنوان قهرمانی برسد. گورتزکا تا 30 ژوئن 2018 با شالکه قرارداد دارد. شایعاتی در مورد آینده این بازیکن مطرح شده بود که وی به صورت رایگان بعد از اتمام قراردادش راهی بایرن مونیخ میشود که این شایعه از طرف شخص بازیکن رد شد. بایرن یک مقصد جذاب برای ستاره های شاغل در لیگ آلمان است. آن ها در گذشته لواندوفسکی را از این طریق جذب کرده بودند.

 

بارسلونا تمایل زیادی به جذب گورتزکا دارد زیرا آن ها بر این باور هستند که سبک وی به سبک بارسلونا خیلی نزدیک است. در شالکه او در مرکز و سمت راست زمین بازی میکند، او 189 سانتی متر قد دارد و معیار های مهمی برای پیشرفت دارد. قدرت بالای این بازیکن در حمل توپ و شوت زنی از عامل های مهم موفقیت وی بوده است. در فصل گذشته او 8 گل و 6 پاس گل به ثبت رساند. آبی اناری ها تماس هایی با وی داشته اند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.