پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا برای کوتینیو تسلیم نمیشود !

کد خبر : 69968  |  زمان ارسال : سه شنبه 7 شهریور 1396
بارسلونا همچنان به خرید کوتینیو امیدوار است !

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش موندو دپورتیوو , کمتر از 72 ساعت به پایان نقل و انتقالات در انگلستان باقی مانده است و بارسلونا هنوز تا نیمه شب جمعه برای خرید کوتینیو زمان دارد . این نشان میدهد که لیورپول همچنان با فروش کوتینیو مخالف است و آنها موضع خود را تغییر نداده اند . در حال حاضر آنها نمیخواهند به پیشنهاد بارسلونا گوش دهند .

 

بارسلونا با این وجود تا آخرین لحظه ناامید نمیشود و قصد پوشیدن پیراهن آبی و اناری را بر تن کوتینیو دارد .

 

لیورپول تا ساعت 5 بعداظهر روز پنجشنبه فرصت دارد تا جایگزین کوتینیو را خریداری کند . دیروز آنها با نبی کیتا هافبک لایپزیگ توافق کردند اما او تا ژوئن 2018 در تیم فعلی باقی می ماند و سال آینده راهی آنفیلد میشود . در روزهای اخیر لیورپول برای جذب توماس لمار اقداماتی کرده است که البته پیشنهاد 72 میلیونی آنها توسط موناکو رد شد . اما اکیپ میگوید که حالا لیورپول میخواهد پیشنهاد را به 80 میلیون یورو افزایش دهد + علاوه دیووک اوریگی  مهاجم جوان خود را وارد معامله کند .

 

چند ساعت آینده ارتباط بارسلونا و نماینده کوتینیو افزایش خواهد یافت . این بازیکن در برزیل است و در انتظار بازی برابر اکوادور در روز پنجشنبه می باشد .

 

همانطور که موندو دپورتیوو قبلا گفته است کوتینیو دچار استرس و کمی از نظر ذهنی دچار افسردگی است . او نمیفهمد چرا لیورپول پیشنهاد 150 میلیون یورویی بارسلونا ( که البته متغییر دارد ) را نمیپذیرد .

 

کوتینیو مطمئن است که یورگن کلوپ به او چراغ سبز پیوستن به بارسلونا را میدهد تا از یک ناراحتی در تمام فصل جلوگیری کند . بازیکن برزیلی گفته نمیخواهد برای لیورپول در لیگ قهرمانان بازی کند .  

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.