پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا پلن B کوتینیو را فعال کرد و با 3 بازیکن تماس میگیرد !

کد خبر : 69994  |  زمان ارسال : چهارشنبه 8 شهریور 1396
بارسلونا آنتوان گریزمان , پائولو دیبالا و توماس لمار را انتخاب کرد .

اختصاصی بارسا نیوز - بر اساس گزارش موندو دپورتیوو , بارسلونا راه های مختلفی را برای خرید کوتینیو امتحان کرده است اما باشگاه لیورپول از موافقت با انتقال خودداری میکند .

 

فیلیپه کوتینیو میتواند در بارسلونا بازی کند ؟ بارسلونا برای این سوال دیگر صبر خود را از دست داده است . پس از پیشنهادات بی شمار برای به خدمت گرفتن ستاره برزیلی لیورپول اما پنجره در حال بسته شدن است .

 

بر اساس گزارش موندو , بارسلونا در حال حاضر شروع به تماس با 3 بازیکن میکند . آنتوان گریزمان , دیبالا و توماس لمار . 3 پروفایل بسیار متفاوت به عنوان جایگزین برای کوتینیو .

 

بارسلونا تنها چند ساعت تا بسته شدن نقل و انتقالات فرصت دارد و برای خرید 3 بازیکن که هرکدام در باشگاه خود بازیکنان بسیار مهمی هستند تلاش میکند . رابرت فرناندز میداند که کار آسانی نخواهد بود .

 

Paulo Dybala

 

دیبالا یکی از محبوب ترین بازیکنان بارسلونا در سال های گذشته است . حتی مهاجم آرژانتینی نیز در مصاحبه های خود بر علاقه به باشگاه کاتالان تاکید کرده است اما یوونتوس که به این بازیکن شماره 10 را اهدا کرده دشوار است راضی به جدایی شود .

 

Antoine Griezmann

 

از سوی دیگر گریزمان نیز یکی از یکی از گزینه ها میباشد . اگر محرومیت اتلتیکومادرید توسط فیفا نبود او میتوانست حالا در اتلتیکو را ترک کند . بنابراین خرید او یک چالش پیچیده برای بارتومئو است .

 

Thomas Lemar

 

در نهایت توماس لمار آخرین هدف بارسلونا است .  این هافبک مورد علاقه لیورپول برای جایگزینی با کوتینیو نیز می باشد . لمار یکی از بهترین بازیکنان فصل گذشته موناکو بود و لیگ فرانسه را بدست آورد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.