پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ژاوی: بارسلونا باید خرید های بهتری می کرد !

کد خبر : 70091  |  زمان ارسال : جمعه 10 شهریور 1396
ژاوی هرناندز از وضعیت فعلی باشگاه بارسلونا انتقاد کرد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، ژاوی هرناندز اسطوره باشگاه بارسلونا که رکورد تعداد بازی را برای بارسلونا دراختیار دارد اعلام کرد که بارسلونا به خواب فرو رفته درحالی که پیش از این بر فوتبال اروپا سیطره داشت.

 

ژاوی که کم کم خود را آماده مربیگری می کند ضمن بیان اینکه بارسلونا به خوبی گذشته بازی نمی کند اعلام کرد که حداقل باید خرید های مناسبی را انجام دهد که در این خصوص در گفت و گو با مارکا اعلام کرد:

برای سیستم بازی موردنظر بارسلونا و فلسفه اش 5، 6 بازیکن داریم که در حال حاضر پیکه، مسی، بوسکتس، سوارز و آلبا می توانند بازی کنند درحالی که بارسلونا برای پیاده سازی فلسفه اش حداقل به 11 بازیکن اینچنینی نیاز دارد.

 

پیش از این شما کسی را در سایر تیم ها نمی دیدی که بگویید "خودش است این مناسب سبک بارسلوناست" چون بازیکنان در خود باشگاه وجود داشتند ولی حالا بازیکنانی جذب می شوند که مناسب سبک بازی بارسلونا نیستند.

 

ژاوی درخصوص آکادمی بارسلونا گفت:

مورد دیگر تقویت کردن تیم با استفاده از آنچه که در خانه دارید است. در بهترین فصل بارسلونا حداقل 60 درصد بازیکنان از آکادمی بودند. تیاگو برای چه بارسلونا را ترک کرد؟ چون فرصت ندادند ولی همه باید صبر داشته باشند چون بارسلونا باشگاه بزرگی است.

 

در بارسلونا باید ببرید و خوب بازی کنید و این خواسته هواداران است. ما رئال را دقیقه 90 با نتیجه 3-2 بردیم اما کل بحث  ما پس از بازی این بود که چرا مالکیت توپ را دراختیار نداشتیم ولی اوضاع در مادرید اینگونه نیست چون آن ها فقط بردن برایشان مهم است.

 

موفقیت مادرید؟

تفاوت اینجاست که در رئال وقتی با مشکل مواجه می شوند، همه چه هواداران، چه بازیکنان  و چه کادر فنی و مطبوعات متحد می شوند. در رئال سالیان درازی است که به ریاست باشگاه حمله نمی کنند ولی در بارسلونا رئیس فقط می تواند 6 سال باقی بماند. باز هم می گویم، بارسلونا دشوارترین باشگاه برای رسیدن به موفقیت است و این تنها برای بازیکنان نیست.

 

پائولینیو؟

من در جام کنفدراسیون ها مقابل او بازی کرده بودم و او بازیکنی قدرتی است و اگر رئال جذبش می کرد جای انتقاد وجود نداشت.

 

وفاداری به ایده و فلسفه بازی بارسلونا؟

من نمی خواهم اینگونه فکر کنم که از وفاداری به سبک خارج شده ایم چون تیمی را می بینم که در تلاش است همانگونه بازی کند و اگر تغییر کند گناهی تاریخی خواهد بود چون بارسلونا از زمان کرایوف با فلسفه اش در جهان شناخته شده است و هوادارانش عاشق این فلسفههستند و چگونه می توان از این فلسفه بازی جدا شد؟ من نمی خواهم که بارسلونا به صورت دیگری بازی کند.

 

مربی گری در بارسلونا؟

باعث افتخارم است که منتظر من هستید ولی در کوتاه مدت امکان پذیر نیست

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.