پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا به دنبال پرداخت بند آزاد سازی پارخو !

کد خبر : 70092  |  زمان ارسال : جمعه 10 شهریور 1396
بارسلونا میخواهد بند جدایی پارخو را پرداخت کند.

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو، بارسلونا میخواهد بند جدایی پارخو را پرداخت کند.

 

امروز ممکن است اتفاق هایی در آینده پارخو رخ بدهد. بارسلونا امید دارد که در ساعات باقی مانده به نقل و انتقالات تابستانی بتواند کوتینیو را از لیورپول به خدمت بگیرد. لیورپول تا به اینجای کار مقاوت سختی در مقابل فروش وی نشان داده است. این باشگاه با 160 میلیون هم حاضر به فروش این بازیکن نیست اما بارسلونا هنوز امید دارد. نقل و انتقالات لیگ جزیره روز گذشته بسته شد اما در اسپانیا هنوز میشود بازیکن جذب کرد.

 

والورده از داره باشگاه خواسته است که تیم را تقویت کنند. هدف اصلی باشگاه فیلیپه کوتینیو است اما اگر بارسلونا موفق به جذب این ستاره برزیلی نشود بند جدایی پارخو که 50 میلیون یورو است را پرداخت خواهد کرد. شرایط پنجره نقل و انتقالات در کشور اسپانیا امروز اینگونه است که باشگاه ها میتوانند بازیکن جذب کنند، بازیکنانی که در لیگ اسپانیا شاغل هستند تنها میتوانند راهی تیم های لیگ شوند و حق انتقال به تیم های خارجی را ندارند.

 

پارخو از بازیکنان مورد علاقه ی ارنستو والورده است. این بازیکن 28 ساله تا 2020 با آبی اناری پوشان قرارداد دارد. پارخو یک بازیکن پا به توپ است و در میانه زمین میتواند کمک زیادی به تیم والورده کند. در ساعات آینده تکلیف نقل و انتقالات بارسلونا روشن میشود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.