پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ترس باشگاه های اسپانیا از تکرار اقدام ریوالدویی بارسلونا !

کد خبر : 70094  |  زمان ارسال : جمعه 10 شهریور 1396
اقدام ریوالدویی بارسلونا ممکن است امروز تکرار شود.

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو، تیم های لالیگایی از بارسا ترس دارند.

 

در روز های گذشته رابرت فرناندز در مصاحبه خود اعلام کرد که یک یا دو خرید را خواهیم داشت. در حال حاضر جذب بازیکنان آن در زمان باقی مانده کار بسیار سخت و دشواری است. در روز گذشته پنجره نقل و انتقالات تمام لیگ ها به جز اسپانیا و پرتقال بسته شد و بارسلونا نتوانست به اهداف اصلی خود یعنی دیماریا و کوتینیو برسد. امروز نیز بارسلونا میتواند از لیگ های خارجی بازیکن جذب کند اما کار دشواری است.

 

در حال حاضر خروج کوتینیو تنها به باشگاه لیورپول بستگی دارد. دیماریا و لمار نیز از گزینه های بارسلونا بودند اما هدف اصلی کوتینیو بود. حالا در شرایط فعلی پیش آمده باشگاه های بزرگ اسپانیایی نگران آینده بازیکنان کلیدی خود هستند آن ها میدانند که ممکن است دوباره یک حرکت تاریخی رخ بدهد و بارسلونا از لالیگا بازیکن جذب کند.

 

ممکن است در این ساعاتی باقی مانده سران باشگاه در لالیگا اقدام هایی انجام دهند همان گونه که در گذشته چنین چیزی رخ داده بود. در سال 1997 بارسلونا ریوالدو را از درپورتیو خرید در آن زمان باشگاه او را جانشین رونالدو نازاریو کرد زیرا باشگاه در زمان مشخص شده پنجره نقل و انتقالات موفق نشد که جانشین مورد نظر خود را برای رونالدو به خدمت بگیرد. از همین رو بارسلونا با 24 میلیون ریوالدو را به خدمت گرفت و به خوبی جواب داد.

 

اینگینو ، انزونزی ، پارخو ، سولر ، آسپاس ، تریگروس و سائول نیگوئز از گزینه های بارسا هستند.

 

http://static.mozzartsport.com/img/news/b/5/2/1461832137387.jpg

 

در دفاع مرکزی بارسلونا میتواند مارتینز مدافع سوسیداد را جذب کند. در گذشته نیز بارسا خواهان وی بود که بند جداییش 32 میلیون یورو است. برخی از منابع اعلام کرده اند که بارسلونا بند جدایی پارخو که 50 میلیون یورو است را میخواهند پرداخت کنند. بند جدایی کارلوس سولر 80 میلیون یورو است . از بازیکنان دیگر میتوان به انزونزی بازیکن فیزیکی سویا اشاره کرد که مبلغ جدایش 40 میلیون یورو است.

 

آسپاس بازیکن گلزن باشگاه سلتاویگو نیز از گزینه های کاتالان ها است. بند جدایی این بازیکن هم 40 میلیون یورو است. در مورد تریگروس نیز ویارئال ممکن است او را با قیمتی در حد 40 میلیون به فروش برساند. قیمیت سائول نیز در حد و اندازه های کوتینیو بوده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.