پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

طرح برکناری بارتومئو رسما کلید خورد ( جزئیات )

کد خبر : 70099  |  زمان ارسال : جمعه 10 شهریور 1396
آگوستی بندیتو حرکت برای رای عدم اعتماد به بارتومئو را کلید زد !

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش مارکا , آگوستی بندیتو بر علیه رئیس فعلی بارسلونا یعنی بارتومئو , طرح عدم اطمینان را آغاز کرد .

 

بندیتو کاندیدای سابق ریاست بارسلونا امروز جمعه به باشگاه بارسلونا رفت تا مستندات خود را تقدیم مدیران کند . بر این اساس بارسلونا نیز به او 14 روز فرصت داد تا 16 هزار رای مورد نیاز را جمع آوری نماید .

 

آگوستی بندیتو امروز به دفتر باشگاه رفت تا فرم درخواست برای رای گیری برای حمایت از عدم اطمینان به بارتومئو را تقدیم به هیئت مدیره کند . او در سال های 2010 و 2015 نامزد ریاست بارسلونا بوده است .

 

اعضای کل باشگاه 110 هزار و 468 نفر تا 1 سپتامبر هستند . بندیتو باید معادل 15 درصد این افراد یعنی 16 هزار و 570 رای برای برگزاری انتخابات جدید کسب کند . او فقط 14 روز برای اینکار فرصت دارد .

 

آغاز مهلت 14 روزه تاریخ 2 سپتامبر و مهلت پایان در تاریخ 19 سپتامبر ساعت 23:30 دقیقه به وقت اسپانیا خواهد بود که همزمان با بازی بارسلونا و ایبار میشود .

 

برای بندیتو بازی بارسلونا - اسپانیول و بازی بارسلونا - یوونتوس فرصت خوبی است زیرا تعداد زیادی از شرکای باشگاه برای تماشای بازی در نیوکمپ حضور خواهند داشت .

 

بندیتو نیز در این خصوص گفت :

بحران بارسلونا اجتماعی , ورزشی و اقتصادی است . چالش بزرگی است . هرگز در تاریخ بارسلونا چنین وضعیتی نبوده است . فکر میکنم میتوانیم اینکار را انجام دهیم . من که متقاعد شده ام . 20 هزار , 30 هزار , 40 هزار یا 50 هزار عضو وجود دارد که موافق تغییر هستند . 12 هزار نفر تاکنون از ماه حمایت کرده اند . من فکر میکنم قابل اجراست زیرا بارتومئو هفته ها از کنترل خارج شده است .

 

در صورتی که بندیتو بتواند رای کافی را کسب کند یک انتخابات برگزار خواهد شد تا رئیس باشگاه مشخص شود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.