پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سکوت کوتینیو !

کد خبر : 70117  |  زمان ارسال : جمعه 10 شهریور 1396
پس از بازی برابر اکوادور , بازیکن برزیلی در مورد بارسلونا صحبتی نکرد !

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش موندو دپورتیوو , فیلیپه به سوالی پاسخ نداد و هنگام تبریک لبخند میزد . چند دقیقه قبل از این اتفاق , مشاور ارتباطابت بین المللی فوتبال برزیل به حدود 200 روزنامه نگار در محوطه پس از بازی با اکوادور دیدار کرد و هشدار داده بود که حتی پخش شبکه را در صورتی که با هر کسی صحبت کنند قطع خواهند کرد .

 

فیلیپه خود را از سالن رسانه جدا کرد و به آرامی به سمت دیوار مقابل حرکت کرد . اولویت این روزهای برزیل تمرکز است . از آنجایی که ورود کوتینیو به برزیل باعث شد او تبدیل به کانون توجهات رسانه ای شود و بزرگترین مطبوعاتی محلی و بین المللی او را زیر نظر داشتند تا به حل معما برسند . تاکنون هیچکس جواب روشنی ارائه نکرده است و شاید جوابی که سرنخ درستی داشته باشد .

 

چیزی که اما قابل دیدن بود تمرین عادی کوتینیو از روز اول بود در حالی که او در انگلیس کمر درد داشت . با وجود اینکه تست های پزشکی مشخص کرد او مصدومیتی ندارد اما تیته سرمربی برزیل تصمیم گرفت کوتینیو تمرینات خاصی انجام دهد و از طرفی در بازی امروز نیز به عنوان ذخیره به میدان رفت .

 

اما در پس زمینه بازی ما یک کوتینیو را یددیم که سعی نداشت جلب توجه کند و اکثر اوقات سرش را از دوربین ها برمیگرداند . وقتی روی نیمکت بود صورتش نشان از نگرانی و حتی غم بزرگی داشت .  

 

بازار نقل و انتقالات انگلیس بسته شده است اما هنوز نقل و انتقالات اسپانیا باز است . با گذشت هر دقیقه امکان بارسلونا برای خرید کمتر میشود . کوتینیو اگرچه پس از گلزنی اشک ریخت اما به سرعت تلاش کرد تا لبخند بزند و به جشن بپردازد . این راهی برای پنهان کردن غم و اندوه او بود . 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.