پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : در روز آخر نقل و انتقالات چه اتفاقاتی رخ داد ؟

کد خبر : 70134  |  زمان ارسال : شنبه 11 شهریور 1396
درخواست لیورپول 160 میلیون یورو ثابت و برای ماه ژانویه بود !

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش موندو دپورتیوو , نه کوتینیو و نه آنخل دیماریا . هیچ کدام از این 2 هدف در آخرین روز بازار نقل و انتقالات به نیوکمپ نیامدند . آخرین مهلت خرید بازیکن شب گذشته بود که بدون افزایش نیروی کار انریکه به پایان رسید .

 

به بارسلونا قیمت های نجومی برای بازیکنان پیشنهاد شد اما باشگاه نمیخواست که باعث جنون بیشتر بازار شود . توضیح آنها این بود " بیشتر از این نمیتوان پرداخت کرد " . همچنین در روز آخر به جز منیر الحدادی که به آلاوز رفت انتقالی صورت نگرفت . آندره گومز و آردا توران در بارسلونا ماندند اگرچه هنوز در ترکیه مهلت نقل و انتقالات تا 8 سپتامبر وجود دارد .

 

تلفن های بارسلونا روز گذشته دیگر دود میکردند . پپ سگورا , رابرت فرناندز و آلبرت سولر که مدیران ورزشی هستند و رائول سانلهی مدیر فوتبال به صورت دائم در حال صحبت با نمایندگان کوتینیو و دیماریا به امید جذب آنها بودند . در مورد بازیکن برزیلی آخرین پیشنهاد بارسلونا شامل 110 میلیون یورو ثابت + 50 میلیون متغییر یا 120 میلیون ثابت + 40 میلیون متغییر بود . اما لیورپول به دنبال 160 میلیون یورو ثابت و برای ماه ژانویه بود .

 

 

تلاش های کوتینیو در هفته های آخر ناموفق بود . لیورپول نتوانست در روز پنجشنبه ( آخرین مهلت پنجره در انگلستان ) با توماس لمار از موناکو قرارداد امضا کند . اگر او را میخریدند شاید قضیه فرق میکرد .

 

کوتینیو هفته دوم ماه آگوست برای انتقال به لیورپول درخواست داد اما با این وجود مسئولان باشگاه انگلیسی هیچ انعطافی نشان ندادند . اگرچه کوتینیو به یورگن کلوپ گفت دیگر نمیخواهد پیراهن قرمز را بپوشد او برای بازی در بارسلونا ناامید است .اگر میخواهد در جام جهانی بازی کند او باید بازی کند .

 

علاقه به دیماریا مستقل از کوتینیو بود . او دوست صمیمی لیونل مسی است و برای بهترین گزینه تهاجمی والورده بسیار مهم بود و مورد توجه قرار گرفت . طبق گفته منابع موندو باشگاه فرانسوی 80 میلیون یورو برای این بازیکن درخواست کرد . در نیوکمپ مایل بودند برای دیماریا سرمایه گذاری کنند اما در هیچ موردی حاضر به قبول پرداخت چنین مبلغی نبودند .

 

در طول روز نیز نام هایی مانند دنی پارخو با بند خروج 50 میلیون یورویی ظاهر شد اما بارسلونا اصرار داشت که نمیخواهد برای او اقدام کند .

 

دیشب ساعت 02:30 دقیقه پنجره نقل و انتقالات بسته شد و امروز ساعت 14:30 دقیقه دو مدیر بارسلونا یعنی آلبرت سولر و رابرت فرناندز در اتاق مطبوعاتی رایکارد ماکسنچز در مورد نقل و انتقالات کنفرانس برگزار میکنند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.