پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پایان کنفرانس مطبوعاتی : راز نخریدن کوتینیو !

کد خبر : 70140  |  زمان ارسال : شنبه 11 شهریور 1396
به اتمام رسید . مطالب جدید در قسمت بالایی این خبر قرار خواهد گرفت !

اختصاصی بارسا نیوز - کنفرانس مطبوعاتی بارسلونا برگزار شد . امروز 2 مدیر بارسلونا پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند . تقریبا تمام موضوعات مورد بحث در جلسه در این جا پوشش داده شده است .

 

با این توضیح شما را به خواندن بحث های جلسه دعوت میکنیم که تیترها الزاما همان سوال خبرنگاران نیست و ممکن است برداشت ما از مفهوم کلی صحبتها باشد .

 

پایان کنفرانس مطبوعاتی !

 

سولر در مورد نیمار :

ما نمیخواهیم وارد زندگی خصوصی بازیکنان شویم . ما به آنها احترام میگذاریم . ما سعی میکنیم که با توجه به شواهدی که داریم مدیریت کنیم . وقتی ما متوجه شدیم که پاری سن ژرمن برای نیمار کار میکند در تور پیش فصل بود که بلافاصله دست به کار شدیم . نیمار بازیکنی بود که جایگزین کردن او سخت بود . او دیگر با ما نیست .

 

رابرت : لاماسیا چقدر میتواند کمک کند ؟

فصل گذشته این تیم در دسته ای بود که ما نمیخواستیم مانع رقابت آنها شویم و اکنون آنها فرصت رقابت در سگوندا را خواهند داشت و به ما بسیار کمک خواهند کرد و من مطمئن هستم که تعداد زیادی بازیکن به تیم اول می آوریم !

 

رابرت :

من دوست داشتم یک بازیکن را بیاورم . این درست است . ما برای یک بازیکن دیگر کار کردیم اما نمیتوانستیم . ما مدت زمان طولانی کار کردیم اما نتوانستیم برای ترکیب اضافه کنیم . ما با بازیکنان فعلی خوشحال هستیم .

 

آلبرت سور در مورد شرط لیورپول برای کوتینیو :

لیورپول 200 میلیون یورو برای خرید بازیکن تیمش شرط گذاشت و ما قبول نکردیم . ما از تلاش هایی که بازیکن ( کوتینیو ) برای آمدن ( به نیوکمپ ) انجام داد قدردانی میکنیم اما ما نمیتوانستیم چنین کاری انجام دهیم ( 200 میلیون بپردازیم )

 

رابرت در مورد اینیگو مارتینز و ژان میشل سری :

اینها دو بازیکنی هستند که ما زمانی برای خرید در نظر داشتیم . مانند بسیاری دیگر اما پس از تجزیه و تحلیل چیزی که تیم نیاز داشت تصمیم گرفتیم که اقدامی نکنیم .

 

رابرت در مورد وراتی :

این درست نیست که برای وراتی کاری نکردیم . من شخصا با اونای امری صحبت کردم و او به روشنی میدانست که وراتی بازیکنی است که ما میخواستیم .

 

رابرت در مورد روز آخر نقل و انتقالات :

شب گذشته ما در مورد بعضی از بازیکنان کار کردیم که امکان پذیر نشد . در حال حاضر پنجره بسته شده است . ما باید در مورد ادامه کار فکر کنیم . این تعهد مدیریت ورزشی است .

 

سولر در مورد برخی ادعاها در مورد استعفا :

شرکای باشگاه میتوانند به افرادی که فکر میکنند بهترین عملکرد در باشگاه را دارند رای دهند . این باعث از دست رفتن موقعیت بین المللی نمیشود بلکه باعث انسجام است .

هیچ استعفایی در کار نیست . تصمیم گیری زمانی انجام میشود که فصل به پایان رسیده باشد .

امروز ما میتوانستیم 2 بازیکن به ارزش 270 میلیون یورو را معرفی کنیم . این بی مسئولیتی ما را نشان میداد و بله در این صورت استعفا میکردیم .

 

رابرت در مورد مسی :

ما در مورد بهترین بازیکن جهان صحبت میکنیم . مسی . او سال ها این را نشان داده است و میخواهد ادامه دهد . بارسلونا یک تیم فوق العاده در تمام سطوح دارد . با بازیکنانی به اندازه کافی که با خریدهای جدید ما هیچ تردیدی در مورد موفقیت تیم نداریم و برای همین بسیار آرام هستیم .

 

رابرت فرناندز :

امضاهایی که ما در این فصل انجام دادیم شکی نداریم که آنها تمام تلاش خود را خواهد کرد . بارسلونا یک تیم عالی است . این یک تیم بسیار خوب است . ما برای مدت طولانی برنامه ریزی کرده ایم و آنچه در حال حاضر میگویند درست نیست .

مربی به من گفت که بازیکنان ما برای رقابت هستند . ما بازیکنان سطح بالایی داریم .

 

سولر در مورد پاری سن ژرمن :

یوفا به وضعیت پاری سن ژرمن توجه داشته و میخواهد آنها را بررسی کند . یوفا معمولا پایان فصل تجزیه و تحلیل میکند اما آنها اینبار در ابتدا اینکار را انجام داده اند .

 

سولر در مورد اقدامات آگوستی بندیتو :

همه ی همکاران میتوانند نظر خود را بگویند . چیزی که من میگویم این است که باید عواقب کار در پایان فصل بررسی شود . ما دو بازی داشتیم . برای تمام نظرات احترام قائل هستم اما ما تازه فصل را شروع کردیم . هرکسی که میگوید به خوبی انجام نشده است آزاد است اما عملکرد در پایان فصل مشخص میشود .

 

سولر در مورد نیمار :

یک پیام واتس اپ به من گفت که پاری سن ژرمن , نیمار را میخواهد و تاریخ آن برای 19 جولای بود . خوبی واتس اپ این است که آنها تاریخ دارند . این پیام نه برای ژانویه بود و نه برای مارس بلکه 19 جولای بود . ما از چند ماه قبل خبر نداشتیم .

 

سولر :

انتقاد همیشه باید انجام شود اما برای دیدن شرایط جدید تیم چند هفته زمان نیاز است تا بتوان به سادگی صحبت کرد . البته همه چیز میتواند بهتر شود .

 

سولر :

ما گران قیمت ترین بازیکن تاریخ باشگاه را خریدیم ( دمبله ) اما ما نمیتوانیم بر روی میراث ریسک کنیم .

 

رابرت :

کارهایی که انجام دادیم ( خریدها ) به میزان زیادی برای رقابت و حفظ سطح سال های گذشته کمک خواهد کرد .

 

سولر : نیمار باعث دردسر شد

این یک واقعیت است که پاری سن ژرمن اقدام به خرید نیمار با 222 میلیون یورو کرد و همه ی باشگاه ها از این موضوع خبر داشتند . وقتی با این پول وارد بازار شوید و همه بدانند که پول زیادی دارید درخواست های غیرمنطقی میکنند و شرایط برای ما غیر قابل باور بود .

 

سولر در مورد کوتینیو :

دیروز بعد از چند هفته پیشنهادات و مذاکره از لیورپول قیمت بازیکنی را خواستیم که قیمت را 200 میلیون تعیین کردند و ما تصمیم گرفتیم که این کار را انجام ندهیم ..

این باشگاه و هیئت مدیره این روش جدید را برای فوتبال نخواهند داشت و ما مطمئن هستیم که سازمان های بین المللی به این موضوع ورود میکنند .

 

آلبرت سولر پیش از شروع سوالات توضیحاتی داد که خلاصه میکنیم :

نسبت به چند سال پیش دنیای فوتبال در حال تغییر است . صحبت کردن دو سال پیش در مورد 100 میلیون یورو برای یک بازیکن دیوانگی بود و سال گذشته پوگبا برخلاف آن منتقل شد . در این سال ما با اتفاقات جدیدی مواجه شدیم . کشورهای میلیاردر باعث تغییرات شدند . قرار نیست که ما میراث و اقتصاد باشگاه را در معرض خطر قرار دهیم . ما در بازاری هستیم که یک باشگاه 50 میلیون برای دروازه بان میپردازد . غیر قابل تصور بود . ما در بازار با باشگاه هایی مواجه هستیم که قوانین یوفا را زیر سوال میبرند .

 

رابرت در مورد ورمائلن :

توماس به صورت قرضی به رم رفت و تاکنون دقایق زیادی نداشته است . مصدومیت زیادی داشت اما کیفیت زیادی دارد . سال گذشته من بازی های او را زیر نظر گرفتم . من زیاد به رم سفر کردم . مربی قبل از فصل به من گفت او خیلی خوشحال است .

 

رابرت در مورد مارلون , مونیر , سمپر و داگلاس :

ما مطمئن هستیم که بسیاری از آنها در این فصل رشد میکنند و میتوانند دوباره برگردند .

 

رابرت در مورد نیمار :

همه میدانیم که او چگونه رفت .

 

رابرد در مورد دمبله :

نیازی به معرفی او نیست . او یک بازیکن جوان با اشتیاق زیادی است و ما  از او برای چیزهای زیادی انتظار داریم . او به ما برای اهداف تیم کمک میکند .

 

رابرت در مورد پائولینیو :

مدت ها پیش من گفتم که ما به یک بازیکن باتجربه  , قوی و باکیفیت برای کمک به تیم نیازمندیم . در مورد کیفیت او چیزهایی گفته شد که درست نیست . تجربه در مورد او ثابت کرده است . من تردیدی ندارم که او ذهنیت مردم را تغییر خواهد داد . او میتواند در 3 موقعیت بازی کند .

 

رابرت در مورد سمدو :

در فصل گذشته گزینه های زیادی داشتیم اما ما تصمیم گرفتیم به نلسون برسیم و ما با مربی صحبت کردیم و مربی گفت دوست دارد و ما به سختی برای این احتمال کار کردیم تا او را خریدیم .

 

رابرت در مورد دلوفئو صحبت کرد :

او بازیکنی است که در لاماسیا رشد کرد و ما فرصت دیدن بازی او را در اورتون و میلان داشتیم و همه موافقت کردیم که گزینه ای برای خرید باشد .

 

آلبرت سولر :

نقل و انتقالات ساعت 12 بسته شد و حالا ما ارزیابی میکنیم .

 

رابرت فرناندز :

ما در مورد تمام فعالیت ها و برنامه ریزی هایی که برای این فصل داشتیم صحبت خواهیم کرد . کاری طولانی انجام شده است .

 

ساعت 14:35 دقیقه :

آغاز کنفرانس رابرت فرناندز و آلبرت سولر

 

یک خبر پیش از آغاز کنفرانس :

روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت مدعی شد بارسلونا در روزهای آخر نقل و انتقالات پیشنهادی 100 میلیون یورویی برای لورنزو اینسینیه ارائه کرده بود .

Lorenzo Insigne

 

بارسلونا در صدر بیشترین دریافت پول از فروش بازیکن :

1 - بارسلونا با 226 میلیون یورو
2 - موناکو با 177.5 میلیون یورو ( پول فروش امباپه حساب نشده است - دلیل کمی پایین تر )
3 - دورتموند با 166.5 میلیون یورو
4 - بنفیکا با 130.85 میلیون یورو
5 - یوونتوس با 123.9 میلیون یورو

 

بارسلونا پنجمین تیم با بیشترین هزینه در نقل و انتقالات است :

1-منچسترسیتی با 244.3 میلیون یورو
2- پاری سن ژرمن با 238 میلیون یورو ( 180 میلیون یورو برای امباپه لحاظ نشده است چون در سال 2018 انجام میشود )
3 - چلسی با 203 میلیون یورو
4 - میلان با 194.5 میلیون یورو
5 بارسلونا با 192.5 میلیون یورو

 

ساعت 14:58 دقیقه :

کنفرانس تا دقایقی دیگر آغاز میشود . لازم به توضیح است بارسلونا در روز آخر پس از آنکه از خرید کوتینیو ناامید شد برای دیماریا اقدام کرد که طبق گفته منابع موندو پیشنهاد پاری سن ژرمن برای فروش این بازیکن 80 میلیون یورو بود که با مخالفت باشگاه همراه شد .

 

 

اگر کامل در جریان نیستید بارسلونا این موارد را به فروش رساند یا خریداری کرد :

 

نقل و انتقالات تیم اول بارسلونا

ورود

خروج

عثمان دمبله ( دورتموند - 105 میلیون )

پائولینیو ( گوانگژو - 40 میلیون )

جرارد دلوفئو ( اورتون - 12 میلیون )

توماس ورمائلن ( رم - بازگشت )

مارلون سانتوس ( فلومیننزه - 5 میلیون )

ارنستو والورده ( سرمربی )

نلسون سمدو ( بنفیکا - 30.5 میلیون )

منیر الحدادی ( قرضی - آلاوز )

داگلاس پریرا ( قرضی - بنفیکا )

مارلون سانتوس ( نیس - قرضی )

سرجی سمپر ( لاس پالماس - قرضی )

نیمار جونیور ( پاری سن ژرمن - 222 میلیون )

لوئیس انریکه ( سرمربی )

کریستین تیو ( به بتیس پیوست - 4 میلیون )

جوردی ماسیپ ( به رئال وایادولید پیوست - رایگان )

جرمی متیو ( به اسپورتینگ پیوست - رایگان )
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.