پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی , بزرگترین نگرانی مدیران بارسلونا !

کد خبر : 70154  |  زمان ارسال : شنبه 11 شهریور 1396
تمدید مسی تبدیل به مشکل بزرگی برای مدیران بارسلونا شده است . ماه ها مذاکره کردند و به توافق رسیدند اما مسی آن را تاکنون امضا نکرده است . شاید بیشتر هم طول بکشد !

اختصاصی بارسا نیوز - اگرچه امروز مدیر بارسلونا مدعی شد لیونل مسی اکنون در آرژانتین است و بعد از بازگشت برای تمدید او اقداماتی صورت میگیرد اما یک شبکه رادیویی اسپانیایی ادعای دیگری دارد .

 

تاکنون باشگاه بارسلونا چندین بار در مورد تمدید مسی وعده داده است اما این اتفاق هنوز انجام نشده است . امروز در کنفرانس مطبوعاتی رابرت فرناندز در رابطه با تمدید مسی گفت که توافق کلی انجام شده است و هر دو طرف بر روی توافق موافقت کردند و فقط امضا باقی مانده است .

 

نباید فراموش کرد که قرارداد مسی تنها 1 سال دیگر اعتبار دارد و در پایان فصل او بازیکن آزاد خواهد بود . رادیوی اسپانیایی اوندا سرو در این رابطه مدعی شد لیونل مسی میخواهد همچنان صبر کند .

 

اوندا سرو در توییتر نوشت :

لیونل مسی تصمیم ندارد تا پایان سال قرارداد را امضا کند . در سال 2018 او بازیکن آزاد است .

 

طبق اعلام این منبع لیونل مسی تا ژانویه برای امضای قرارداد اقدام نخواهد کرد و سپس مذاکرات را آغاز میکند . البته ما نمیدانیم این خبر درست است یا نه اما با توجه به وضعیت کنونی باشگاه اگر مسی باز هم تمدید را به تاخیر بیاندازد جای تعجب ندارد .

 

شاید او فقط میخواهد صبر کند و ببیند قرار است چه اتفاقی رخ دهد . شاید تاخیر او برای فشار بر روی هیئت مدیره است ؟ چه کسی میداند ؟ اما در هر صورت این مشکل بزرگی است که باشگاه باید برطرف کند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.