سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تریبون آزاد بارسانیوز؛ رویکرد اقتدار و تنبیه نیس در نخریدن سری ضروری بود؟

کد خبر : 70185  |  زمان ارسال : یکشنبه 12 شهریور 1396
درس عبرت بارسلونا به نیس

اختصاصی بارسانیوز – در تابستان 2017 آزار و اذیت بارسلونا توسط پاری سن ژرمن در تاریخ فوتبال به گونه ای ثبت شد که پس از نفروختن وراتی و دی ماریا به بارسلونا و خرید نیمار با پرداختن بند آزاد سازی اش، موضوع میشل سری نیز بزرگ بود.

 

درحالی که بارسلونا با توافق با میشل سری در آستانه جذب این هافبک بازیساز قرار داشت اما با ورود پاریسی ها این انتقال کنسل شد.

 

ماجرای به این صورت بود که بارسلونا در حال مذاکره برای رسیدن به توافق برای خرید سری با پیشنهاد کمتری نسبت به بند آزاد سازی 40 میلیون یورویی و یا احتمالا پرداخت این مبلغ بود که با ورود پاری سن ژرمن فرانسه و پیشنهاد بیشتر باعث شد تا باشگاه نیس مبلغ بیشتری را از بارسلونا درخواست کند.

 

در قرارداد میشل سری بند آزاد سازی او شامل تیم های فرانسوی نمی شد و از این رو ورود پاریسی ها با پیشنهاد بشتر باعث شد تا باشگاه نیس مبلغ 50 میلیون یورو را بریا سری درخواست کند که این باعث عصبانیت مدیران بارسلونا شد تا نیس را با نخریدن سری تنبیه کنند.

 

ماجرا تا قدری برای سری زجر آور بود که این بازیکن در مصاحبه ای به شدت از مدیران نیس انتقاد کرد و حتی باورش نمی شد که بارسلونااز خرید او دست کشیده باشد. (مصاحبه کامل میشل سری)

 

درحالی که میشل سری ابراز امیدواری کرد که مدیران بارسلونا برای خریدنش با ابراز ندامت مدیران نیس بازگردند اما رابرت فرناندز ساعاتی بعد در معارفه دمبله اعلام کرد که پرونده میشل سری بسته شده است.

 

آیا شما رویکرد اقتدار مدیران بارسلونا را با نخریدن سری برای تنبیه نیس می پسندید یا نیاز بود تا بارسلونا برای خرید سری باتوجه به نخریدن وراتی و احساس نیاز به چین بازیکنی مجددا اقدام کند؟

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.