پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

حال خوب سوارز؛ مقایسه آماری دمبله با نیمار، کوتینیو و رونالدو !

کد خبر : 70195  |  زمان ارسال : یکشنبه 12 شهریور 1396
یک نیمار جدید

اختصاصی بارسانیوز – با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی و با آغاز فصل هم اکنون هواداران بارسلونا نگران از دست رفتن نیمار و جایگزین شدن عثمان دمبله کم تجربه تنها با 20 سال سن در فصل جاری هستند.

 

از این رو با نگاه به آمار و ارقام ثبت شده عثمان دمبله در بوندسلیگای فصل گذشته و مقایسه با عملکرد نیمار، رونالدو و امباپه قصد بررسی اوضاع خرید جدیدمان را داریم.

 

فاز تهاجمی

 

در فاز تهاجمی عثمان دمبله که در دورتموند بعضا پشت تک مهاجم بازی بیشتر از وینگر می کرد موفق شد تا با 12 پاس گل با 600 دقیقه بازی کمتر نسبت به نیمار از این نظر حتی بهتر از امباپه و رونالدو نیز عمل کند.

 

 

این خصوصیت گل سازی امباپه مورد علاقه لوئیس سوارزی خواهد بود که شاید نگران خروج نیمار نباشد چون دمبله با نفوذ ها موفق خود در کنار سرعت بالایش می تواند پاس های او مقصد خوبی برایش باشد.

 

دمبله با میانگین 3.2 دریبل موفق در هر 90 دقیقه نیز وضعیت خیلی خوبی دارد که نشان دهنده قدرت او در کارهای تهاجمی می باشد.

 

عثمان دمبله تعداد شوت های کمتری به سمت دروازه نسبت به نیمار و رونالدو دارد که ضمن افزایش اعتماد به نفس می تواند بیشتر از گذشته به فکر گل زدن در کنار خلق موقعیت باشد.

 

اما در قیاس با کوتینیو هر دو از نظر پاس کلیدی به هم نزدیک هستند و حتی دمبله دریبلینگ بسیار بهتری دارد.

 

بنابراین دمبله از توانمندی های کافی در وینگر یعنی در پستی که به کار گرفته خواهد شد برخوردار است.

 

پاس

 

از منظر پاس، دمبله با میانگین 23.8 پاس در هر 90 دقیقه اختلاف زیاید با نیمار دارد که البته نشان می دهد نیمار در بارسلونا هدف پاس های هم تیمی هایش بوده است.

 

 

دمبله از نظر دقت پاس با صحت 67 درصدی از هر سه بازیکن عملکرد ضعیف تری داشته اما از نظر ارسال با میانگین 1.1 نسبت برابری با تعداد پاس هایش با نیمار دارد.

 

از نظر پاس کلیدی در هر 90 دقیقه دمبله بسیار بهتر از رونالدو و امباپه با 2 پاس می باشد.

 

اما در قیاس با کوتینیو از این منظر، آمار نشان می دهد که کوتینیو از جنبه دقت در پاس و تعداد میانگین پاس ها بهتر از کوتینیو است که به دلیل خاصیت بازیسازی و طراحی کوتینیو و متفاوت بودن این دو بازیکن می باشد.

 

 

بنابراین با آمار موجود به نظر می رسد که دمبله با فیکس شدن در ترکیب بارسلونا و با حضور بازیکنانی بزرگ تر در اطرف خود بتواند به خوبی لوئیس سوارز را درخط حمله به عنوان وینگر یا بازیکن پشت او تغذیه کند و به موفقیت در بارسلونا دست یابد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.