پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

معضل 470 ؛ ژاوی سیمونز همچون ستاره زندگی می کند !

کد خبر : 70222  |  زمان ارسال : دوشنبه 13 شهریور 1396
زندگی برای ژاوی سیمونز آسان نیست

اختصاصی بارسانیوز – آسان نیست که جای ژاوی سیمونز باشیم بازیکن و بهتر است بگوییم مروارید 14 ساله ای که از هم اکنون حرف از حضور او در تیم اصلی بارسلونا زده می شود.

 

در سال های اخیر شبکه های اجتماعی ورود کرده اند به ویژه توئیتر و اینستاگرام که زندگی ستاره ها در آن ها بیشتر مورد توجه عموم مردم است.

 

به عنوان مثال بازیکن کودکی به نام پابلو پائز ملقب به گگاوی" تقریبا 20 هزار فالوور دراینستاگرام دارد. پابلو لوپز و خوان لاریوس نیز به ترتیب 16 و 12 هزار فالوور دارند اما وقتی به ژاوی سیمونز می نگرید می بینید که تعداد فالوورهای او حتی بیشتر از بسیاری از بازیکنان فوتبال در اسپانیا و انگلستانو حتی بازیگران اسپانیایی است.

 

ژاوی 470 هزار فالور در اینستاگرام دارد که داشتن چنین تعداد فالووری در اینستاگرام برای یک پسر 14 ساله اغوا کننده است و کنار آمدن با آن آسان نیست.

 

در بارسلونا تلاش می سود که زاوی و برخی هم تیمی هایش با جدا شدن از شبکه های اجتماعی روی فوتبال خود تمرکز کنند اما کار پیچیده ای است به ویژه وقتی که مینو رایولا به ملاقات شما بیاید.

 

در لاماسیا به ژاوی و سایر بازیکنان میتعد گفته میشود که شما به تیم اصلی راه خواهید یافت درست همان چیزی را که به کارلس آلنا و دلوفئو گفتند اما به شرط ادامه تلاش که هنوز راه زیادی برای رفتن در پیش دارند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.