پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مانزانو : پائولینیو به درد بارسلونا میخورد !

کد خبر : 70228  |  زمان ارسال : دوشنبه 13 شهریور 1396
پائولینیو کاملا برای بارسلونا مناسب است.

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش مارکا، پائولینیو به درد بارسلونا میخورد.

 

مانزانو، سرمربی 61 ساله اسپانیایی در مورد انتقال پائولینیو به بارسلونا صحبت کرده است. این شخص اعتقاد دارد که پائولینیو کاملا برای بارسلونا مناسب است. پائولینیو از 4 خرید بارسلونا در بازار تابستانی است این بازیکن در آستانه 30 سالگی است و کاتالان ها برای جذب وی مبلغ 40 میلیون یورو را پرداخت کردند. بسیار اعلام کرده اند که این اقدام بارسلونا کاملا اشتباه بوده است.

 

" پائولینیو یک بازیکنی معمولی نیست، جدیدا صبحت های بدی در مورد پائولینیو انجام میشود که باعث ناراحتی من شده است. پائولینو بازیکن مهمی است او 6 جام همراه با گوانگژو بدست آورده است. اگر بازی های او را در تیم ملی برزیل دنبال کنید خواهید فهمید که او چقد مهم و با کیفیت است. پائولینیو یک بازیکن خستگی ناپذیر است عملکردش در چین فوق العاده بود و من اعتقاد دارم که این عملکرد خوب در اسپانیا هم ادامه خواهد داشت .

 

پائولینو بازیکنی است که همیشه در خدمت تیم بوده و تلاش زیادی میکند. او از لحاظ تکنیک در سطح بالایی است ، شوت های از راه دور او نیز بی نظیر است. باید منتظر ماند و دید که او چگونه خودشو با سبک بارسلونا هماهنگ خواهد کرد. او کاملا مناسب بارسلونا است " .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.