پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ملاقات حضوری بارسلونا برای ماکسیم لوپز !

کد خبر : 70290  |  زمان ارسال : پنجشنبه 16 شهریور 1396
نمایندگان بارسلونا با ایجنت ماکسیم لوپز ملاقات کردند.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، علی رغم بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی در اکثر لیگ ها، مدیران، استعداد یابان و کادر فنی همچنین به فکر آینده تیم و تقویت آن می باشند و بازیکنان زیادی زیرنظر قرار گرفته اند تا کیفیت و سبک بازی آن ها مورد بررسی کامل قرار بگیرد.

 

یکی از این بازیکنان هافبک فرانسوی 19 ساله باشگاه المپیک مارسی است که بسیار مورد توجه مربیان بارسلونا می باشد و زیر نظر قرار گرفتن شده او گزارشات هیجان انگیزی را از او در باشگاه بارسلونا درپی داشته که باعث علاقه شده است.

 

گزارشات رابرت فرناندز و اوربانو اورتگا بیش از حد رضایت بخش بوده و حتی بارسلونا پیشنهادی را نیز برای او ارسال کرده است و حتی دو مدیر بارسلونا در فرانسه با ایجنت او دیدار کرده اند تا صریحا از علاقه برسلونا به ماکسیم خبر دهند جلسه ای که در پایان ماه آگوست برگزار شد که البته هدف خرید در این تابستان نبود.

 

 ایده برای خرید ماکسیم تابستان آینده است درحالی که چند باشگاه بزرگ دیگر او را درنظر دارند اما نکته قوت درخصوص ماکسیم علاقه او به عنوان هوادار آبی اناری ها به باشگاه بارسلوناست به ویژه که اندرس اینیستا را ستایش می کند که از این رو پاسخ ایجنت ماکسیم نسبت به علاقه بازی اش در بارسلونا مثبت بوده است.

 

هنوز زود است که درخصوص عقد قرارداد سخن بگوییم اما ماکسیم در برنامه آینده باشگاه جای دارد که البته نکته مهم برای حضور ماکزیم خروجی های تیم با به وجود آمدن فرصت بازی برای اوست.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.