پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بندیتو: بارسلونا حالا یک مجرم است و بازیکنان ناراضی !

کد خبر : 70297  |  زمان ارسال : پنجشنبه 16 شهریور 1396
آگوستی بندیتو و تابستان تاریخی بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش مارکا، آگوستی بندیتو به عنوان نماینده جمع اوری کننده رای عدم اعتماد به ریاست و مدیریت فعلی باشگاه بارسلونا همچنان روی ادعای خود پافشاری می کند.

 

درحالی که بارسلونا این روز ها با به پایان رسیدن پنجره نقل و انتقالات و بازگشت بازیکنان از اردوی تیم های ملی باید با تمرکز کامل برای بازی های پیش رو آماده شوند اما اقدامات بندیتو تمرکز را از باشگاه و احتمالا تیم گرفته است.

 

بندیتو که باید برای مرحله نخست عدم اعتماد 16.570 رای جمع کند در پاسخ به دلایل عدم اعتماد خود گفت:

بارسلونا با بحران های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی روبرو است و جدی ترین مسئله پرداخت جریمه 5 میلیون یورویی و سابقه کیفری باشگاه در جریان انتقال نیمار بود.

 

واقعا پرونده مدیریت فعلی سنگیناست؟

این کاملا جدی بودن وضعیت را توضیح می دهد چون بارسلونا با پذیرش تخلف خود حالا یک سابقه کیفری داردکه پیامد هایش فاجعه بار خواهد بود چون ممکن است بعدها باعث تعلیق شش ماه نقل و انتقالات یا انحلال شود و این مسایل شوخی نیستند. همچنین استفاده از بارسلونا به عنوان سپری برای خود دیگر قابل قبول نیست.

 

چه چیزی از تحقیقات کارهای ساندرو راسل به دست امده است؟

گفت و گوهای زیادی بوده اما هنوز چیزی روشن نشده است. چهره بارسلونا خاب شده چون راسل به پولشویی برای جام جهانی قطر متهم شده و می دانیم که بارتومئو نیز رابطه نزدیکی بااقدامات او داشته است. بارتومئو معاون راسل در دوره ریاست او بود و مطمئنا او همه چیز را به خوبی اطلاع داشته است.

 

عملکرد بارسلونا در نقل و انتقالات؟

 همه چیز ناشی از بداهه بود و هیچ استراتژی مدون شده ای وجود نداشت چون پائولینیو، سمدو و دمبله هم با پول فروش نیمار جذب شدند. موضوع دیگر این است که مدیران در ابتدای تابستان 20 میلیون یورو برای فروش مونیر درخواست کرده بودند درحالی که به صورت قرضی تیم را ترک کرد و این مدیریت غیر قابل قبول است.

 

حالا ما یک تیم بدتر با عدم تعادل با 9 هافبک داریم درحالی که مربی یک مدافع میانی می خواست اما مدیران تشخیص خرید هافبک دادند تا هافبک دیگری بهتیم اضافه شود. بارتومئو برای مدت بیشتری رئیس بارسلونا نواهد بود.

 

نظر شما درخصوص رد تمدید توسط اینیستا چیست؟

این یکی دیگر از نارضایتی های تیم نسبت به مدیریت باشگاه است. شکاف بین تیم و مدیریت غیر قابل تحمل است و حالا ایناتفاق برای اینیستا نیز رخ داده است آن هم کسی که معمولا در این زمینه دخالتی نمی کرد و این دلیل دیگری برای رای عدم اعتماد است. تنها راه رهایی بارتومئو استعفای اوست.

 

ارتباط بین تیم و مدیریت به صورت کامل بهم خورده است؟

ما بارها شندیه ایم که بازیکنان در مصاحبه های خود درخواست تیمی بهتر را کرده اندمخصوصا در این دوره که رئال مادرید در چرخه بسیار خوبی قرار داردکه باتوجه به سن بازیکنانشان و نیروی جوانی برای مدت ها ادامه خواهد داشت. رئال سه قهرمانی لیگ قهرمانان را در 4 سال کسب کرد و بازیکنان ماتیمی می خواهند که قادر به رقابت باشد درحالی که این فرصت در تابستان از دست رفت تا جایی که هم اکنون تیمی ضعیف تر داریم.

 

واقعیت بازار خراب شده را قبول ندارید؟

ما از سال 2015 بیش از 400 میلیون یورو برای خرید بازیکنان خرج کریم. ما فقط برای یک بازیکن 20 ساله 122 میلیون یورو هزینه کردیم. درامد باشگاه تا 600 میلیون یورو است و ما شکایت از تیم کوچکی داریم. اگر بازار پرتلاطم شده چرا از لاماسیا استفاده نمی کنیم؟

 

حالا ما وارد فصلی شدیم که رئال مادرید بسیار قدرتمند است اما بارسلونا تیمی ضعیف تر از سه سال گذشته خود دارد و هیئت مدیره پول قابل توجهی را به هدر داده است.

 

آیا بارتومئو حمایت هیئت مدیره خود را دارد؟

 مشخص است که بعضی ها با او وحدت ندارندو انتقادات زیادی از تصمیمات بارتومئو می کنند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.