پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رد 2 درخواست دراکسلر برای پیوستن به بارسلونا !

کد خبر : 70300  |  زمان ارسال : پنجشنبه 16 شهریور 1396
دلیل رد درخواست دراکسلر توسط رابرت فرناندز

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، جولین دراکسلر ستاره ملی پوش آلمانی پاری سن ژرمن فرانسه در جریان اردوی تیم ملی کشورش در مقدماتی جام جهانی به هم تیمی هایش اعتراف کرد که تا اخرین فرصت نقل و انتقالات منتظر بارسلونا برای انتقال به نیوکمپ بود بازیکنی که به دلایل فنی در دستور کار رابرت فرناندز قرار نداشت.

 

درحالی که با وجود ورود نیمار به پاری سن ژرمن فرصت بازی برای دراکسلر در تیم اونای امری به شدت کاهش یافته و گزارشات خبر از دستور دراکسلر به مدیر برنامه هایش برای پیدا کردن تیمی برای خروج داده بود اما رابرت فرناندز پس از ناکامی در جذب کوتینیو، با وجود دراکسلر دست روی آنخل دی ماریا برای خرید به دلیل مسایل فنی گذاشت .

 

طبق گزارش، دراکسلر به این دلیل که منتظر بارسلونا بود دست رد به سینه مشتریان خود از لیگ جزیره نظیر آرسنال گذاشت و به ایجنت خود اعلام کرد که برای انتقال به بارسلونا تلاش کند.

 

طبق گزارش، راجر ویتمن دو بار به بارسلونا برای پیشنهاد دادن جولین دراکسلر با دیدار با رابرت فرناندز پرواز کرد اما پاسخ نه به دلایل فنی به مانند میشل سری شنید تا درنهایت پی اس جی دراکسلر را پس از فروش متوئیدی، کریچوویاک از لیست فروش خارج کند.  

 

حتی طبق ادعای اکیپ آنترو هنریک مدیر ورزشی پاری سن زرمن نیز به راجر ویتمن  ایجنت دراکسلر اجازه قدرت مذاکره برای خروج را نیز داده بود اما پس از این خروجی های پاریس همه چیز تغییر کرد تا دراکسلر دربرنامه امری جای بگیرد.

 

پس از بازگشت دراکسلر از جام کنفدراسیون ها به عنوان بهترین بازیکن تورنومنت، دراکسلر از وضعیتش ناراضی بود که درنهایت هیچ وقت در لیست خرید رابرت فرناندز جای نگرفت تا کوتینیو و دی ماریا به او ترجیح داده شوند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.