پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

وضعیت مصدومیت رافینیا از قول موندو !

کد خبر : 70323  |  زمان ارسال : جمعه 17 شهریور 1396
رافینیا هنوز مصدوم است و بهبود نیافته است.

اختصاصی بارسانیوز - به گزارش موندو دپورتیوو، وضعیت رافینیا برای کارکنان فنی بلوگرانا نگران کننده شده است. از زمان مصدومیت رافینا حدود 5 ماه گذشته است و این بازیکن برزیلی دوره نقاهت راسپری می کند. نه تنها او به طور کامل بهبود نیافته، هنوز به طور مداوم نیز تمرینات خود روی چمن شروع نکرده است.

 

این هافبک جوان، ظرف چند روز آینده زیر نظر دکتر رامون کوگات، جراح مورد اعتماد رافینیا، تمرینات خود را شروع خواهد کرد. در این مدت 5 ماهه، این دکتر ارتباط مستقیمی با رافینیا داشت و به همین دلیل او می تواند با راهنمایی های خود روند ریکاوری او را تسریع کند.

 

رافینیا در اولین روز هفته به باشگاه خواهد رفت تا با مربی جدید برای اولین بار دیدار کند و هم چنین با هم تیمی های خود نیز دیداری داشته باشد و بعدا نیز با کادر پزشکی باشگاه دیدار خواهد داشت و زیر نظر آن ها روند بهبودی خود را ادامه خواهد داد اما تا آن روز زیر نظر دکتر کوگارت خواهد بود.

 

هم اکنون خود این بازیکن برزیلی نیز قصد خروج از باشگاه را ندارد و زمان و روند بهبودی زانوی او تعیین کننده نوع درمان او خواهد بود. در پایان فصل جام جهانی برگزار خواهد شد و رافینای نیز علاقه خود را برای حضور در تیم ملی و شرکت در این مسابقات را پنهان نکرده است و برای رسیدن به این خواسته او زمان بازی بیشتری نیاز دارد و باید به طور مداوم در ترکیب حضور داشته باشد. انتظار می رود او در اوایل ژانویه قادر به بازی کردن باشد اما همه چیز به روند بهبودی وی بستگی دارد.

 

گفتنی است رافینیا در ماه آوریل از ناحیه منیسک پای راست مصدوم شد و آن زمان گفته شد که وی حدود 4 ماه دور از میادین خواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.