پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بالاگ: دلیل امضا نکردن مسی این دروغ ها نیست !

کد خبر : 70341  |  زمان ارسال : جمعه 17 شهریور 1396
گیلم بالاگ کارشناس اسکای دلیل امضا نکردن مسی برای تمدید را بیان کرد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسکای اسپورتس، گیلم بالاگ کارشناس بخش فوتبال اسپانیایی اسکای اسپورتس در جلسه پرسش و پاسخ با کاربران به چند سوال مربوط به بارسلونانیز پاسخ داد.

 

درحالی که رسانه ها روی فشار مسی روی مدیریت باشگاه و روشن نبودن آینده تیم برای امضای تمدید قرارداد مانور می دهند اما گیلم بالاگ اطمینان داد که مشکلی برای تمدید مسی نیست و گفت:

نه مسی سیاستی برای این کار ندارد و به وضوح همه چیز به توافق طرفین رسیده چون پدرش قرارداد را امضا کرده است و این تمدید به صورت رسمی امضا خواهد شد. امضا کردن قرارداد توسط مسی در زمانی که باشگاه در حال ساختن تیمی قدرتمند تر برای فصل جدید به سر می برد کار اشتباهی می بود.

 

مسی هرگز درخصوص نقل و انتقالات درخصوص خرید یا نخریدن به مدیریت چیزی نمی گوید همین طور درخصوص کادر فنی تیم و خروج نیمار و این تنها اخبار رسانه هاست.

 

بالاگ درخصوص خرید های بارسلونا در زانویه نیز گفت:

این پنجره تازه بسته شده و فکر نمی کنید که باید فرصت دهید تا بازی ها را ببینیم و متوجه شویم که چه چیز نیاز تیم است؟ اجازه دهید بازیکنان اماده تر شوند و در سبک جدید تکامل یابند، یاد بگیرند و اشتباه کنند تا ببینیم که چه اتفاقی خواهد افتاد.

 

اما درخصوص کوتینیوو احتمال خریدش با 200 میلیون یورو درخواست لیورپول باید بگویم که به هیچ وجه این خبر صحت ندارد و لیورپول روی کوتینیو مبلغی نگذاشته و این مبلغ توسط رابط دو باشگاه یعنی ایجنت به بارسلونا اعلام شد. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.