پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: روز امضای قرارداد به قهرمانی اروپا فکر می کردم !

کد خبر : 70428  |  زمان ارسال : دوشنبه 20 شهریور 1396
احساس مفید بودن و راحتی برای همه هافبک ها

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش مارکا، ارنستو والورده در کنفرانس قبل از بازی با یونتوس در هفته اول لیگ قهرمانان 2017/18 حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

والورده که در اولین آزمون جدی فصل با تیم کامل خود مقابل شاگردان آلگری با چند مصدوم کلیدی یوونتوس مصاف خواهد کرد درخصوص این بازی گفت:

یوونتوس تیمی بسیار قدرتمند است که بارسلونای فصل قبل را حذف کرد و به خوبی در ابتدای بازی بر فشار غلبه می کنند و ما کار سختی برای غلبه بر ان ها درپیش داریم. سایر بازی های این گروه هم اهمیت دارند هرچند که بعضی بازی ها پررنگ تر جلوه داده می شوند ما هم اکنون چند بازی فصل را پشت سر گذاشته ایم و وضعیت خوبی داریم.

 

همیشه اتفاق خوبی خواهد بود که پس از چند پیروزی وارد این بازی های بزرگ شوید و این رقابتی بسیار هیجان انگیز برای همه ما است. ما می خواهیم با شانس کسب همه عناوین قهرمانی در ماه های پایانی فصل مواجه باشیم. درست است که بابت برد 5-0 در زمان و وضعیت روحی خوبی قرار داریم اما این هیچ معنایی ندارد و یوونتوس هم در وضعیتی مشابه قرار دارد.

 

اینیستا؟

من پتانسیل اینیستا را می دانم و می دانم که او چه معنایی برای تیم دارد و می دانم که او خواسته های خودش را دارد. درخصوص تمدیدش باید بگویم که هر کسی مسئول آینده و زندگی خودش است. قصد من این است که اینیستا با تایم بندی مناسب زمان بازی، احساس مفید بودن و همچنین راحتی کند. همین طور برای راکیتیچ و بوسکتس

 

مصدومان یوونتوس؟

این نظر من را درخصوص قدرتشان تغییر نمی دهد. نمی دانم که اوضاع بازی را برایشان تغییر خواهد داد یا نه ولی به هرحال بازیکنانی کلیدی را دراختیار ندارند.

 

بارسلونا فقط قهرمانی می خواهد

من از مسئولیت سنگین خودم اگاه هستم و بارسلونا چندین مرتبه این جام را فتح کرده استو از زمانی که قرارداد را امضا کردم می دانستم و بازیکنان نیز مسئولیت پذیر هستند و برای این بازی هم اماده هستیم.

 

یوونتوس رقیب اصلی؟

بارسلونا و یوونتوس برای اولین بار در مرحبه گروهی با هم قرار گرفته اند و این تنها یک احساس و گمان است. اینگونه فکر کردن اشتباست و ما برای سایر تیم های گروه هم احترام زیادی قائل هستیم.در حال حاضر ما تنها باید روی اولین سه امتیاز تمرکز کنیم و سپس ارزش گذاری سایر تیم ها را در وقت مناسب بررسی کنیم.

 

امادگی مسی؟

می دانیم که اگر مسی آماده باشد مه شانس بزرگی داریم ولی در اینگونه بازی ها اعتماد به نفس تیمی مهم است.

 

سرجی روبرتو؟

فکر می کنم که در دسترس باشد چوندیروز تمرین کرد.

 

یوونتوس و لیگ قهرمانان؟

لیگ قهرمانان برای هرکسی باعث انگیزه است و این یک چالش جدید برای ما در این فصل است و می خواهیم شروع خوبی داشته باشیم. من یوونتوس را خیلی خوب می بینم و قدرتمند هستند علی رغم اینکه بازیکنان بزرگی چون بونوچی رااز دست داده اند.

 

سایر بخش های کنفرانس اینجا

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.