پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دیبالا: مقایسه شدنم با مسی لذت بخش است !

کد خبر : 70439  |  زمان ارسال : دوشنبه 20 شهریور 1396
پائولو دیبالا از اهمیت آرامش سخن گفت

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش فوتبال ایتالیا، پائولو دیبالا درخصوص مقایسه شدن با مسی و رونالدو و همچنین نیمار و بودن در جمع بهترین های فوتبال اروپا در سال های پیش رو ابراز خوشحالی کرد اما گفت که باید ارامش خود را درخصوص این اظهارنظرات حفظ کند.

 

پائولو دیبالا گفت:

شخصا احساس خوبی دارم چون پیش فصل خوبی داشتم و حتی زمانی که در اردوی تیم ملی هم بودم خیلی خوب تمرین کردم چون می دانم که سال مهمی برای یوونتوس و تیم ملی درپیش است. زمانی که فصل به پایان برسد جام جهانی از راه خواهد رسید که برایمان خیلی اهمیت دارد. بنابراین من تلاش خواهم کرد تا بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارم و بازهم پیشرفت کنم چون می دانم که این فصل می تواند از نظر قهرمانی های تیمی و عناوین شخصی فصل مهمی باشد.

 

مقایسه شدن با مسی و رونالدو برایم لذت بخش است چون به این معنی است که دارم خوب کار می کنم. مردم چیزی را در من می بینند که می تواند در آینده تحقق بخشد اما باید آرام باشم و به تلاش خود ادامه دهم تا هر روز بهتر شومچون برای حفظ سطح خود باید هر روز تلاش کنید.

 

ما در حال صحبت کردن درخصوص مسی و رونالدویی هستیم که هیچ بازیکنی به سطح آن ها نرسیده و درحالی که بازیکن فوق العاده دیگری چون نیمار نیز وجود دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.