پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یوونتوس تیم فصل گذشته نیست !

کد خبر : 70456  |  زمان ارسال : سه شنبه 21 شهریور 1396
بازیکن لاتزیو صحبت های جالبی درباره بازی امشب یوونتوس با بلوگرانا کرده است.

اختصاصی بارسانیوز - به گزارش مارکا، در شروع خوب یوونتوس در سری آ، نکه منفی به چشم می خورد. بانوی پیر، صدر نشین لیگ ایتالیا با سه برد پیاپی می باشد و در این سه بازی موفق به زدن 10 گل شده است و 2 گل نیز دریافت کرده است. تیم تورینی فصل را با شکست سه بر دو مقابل لاتزیو در سوپرکاپ ایتالیا شروع کرد.

 

لوئیز آلبرتو، بازیکن اسپانیایی تیم لاتزیو که مقابل این تیم در بازی سوپرکاپ درخشید ، بعد از برد 4 بر 1 مقابل آث میلان در روز یکشنبه، در خصوص تیم یوونتوس صحبت های جالبی کرده است. او به مارکا گفت:

 

من خودم فکر می کنم بازی بهتری مقابل یوونتوس نسبت به بازی مقابل میلان انجام دادم. آن بازی فینال بود و ما برای کسب عنوان تلاش کردیم و بازی خوبی در فاز دفاعی و تهاجمی ارائه دادیم.

 

لوئیز آلبرتو که در سال های 2012 و 2013 در بارسای B بازی می کرد، بازی امشب یوونتوس و بارسلوان را آنالیز کرده است. او فکر نمی کند که یوونتوس مانند بازی یک چهارم نهایی فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم کاتالان بازی کند. او در این خصوص گفت:

 

من فکر می کنم این یک بازی جداگانه است و انتظار ندارم نتیجه 3 بر 0 دوباره تکرار شود اما فصل گذشته این اتفاق افتاد. یووه با خروج دنی آلوز و بونوچی بیش از پیش ضعیف تر شده است.

 

دستورالعمل بارسلونا برای شکست یوونتوس بسیار متفاوت تر از لاتزیو است و آلبرتو در این خصوص گفت:

 

ما در 15 دقیقه ابتدایی فشار زیادی را متحمل شدیم اما در مجموع یک بازی کامل ارائه دادیم. ما تلاش کردیم تا یووه را از محوطه جریمه دور نگه داریم و نگذاریم موقعیت ایجاد کند اما در این بازی من فکر می کنم که ابتکار عمل در دست بارسلونا است و یوونتوس به ضد حمله کردن با بازیکنان سرعتی فکر می کند. بازیکنانی که پرسرعت ترین بازیکنانی هستند که در عمرم دیده ام.

 

یکی دیگر از تفاوت های بارسلونا و یوونتوس داشتن پائولو دیبالا است. آلبرتو در این مورد نیز توضیح داد:

 

ما بازی خیلی خوبی مقابل او انجام ندادیم و او دو گل وارد دروازه ما کرد. درست است که یکی از آن ها پنالتی بود اما او کلاس بالایی دارد و هوشمندانه عمل می کند.

 

انتظار می رود لوئیس سوارز نیز نقشی تعیین کننده در بازی امشب داشته باشد و او تفاوت ها را رقم بزند و آلبرتو که در لیوپول زیر سایه سوارز بود در این مورد گفت:

 

او فصل 14-2013 را درحالی تمام کرد که ما تقریبا او را قهرمان خود می دانستیم. او توانست گل بزند، بازی خوبی ارائه دهد، پنالتی کسب کند و ... . او بهترین است و او یکی از سه نفری است که بهترین شماره 9  جهان هستند. او یک ستاره است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.