پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی و مجموعه ای از 136 دروازه بان !

کد خبر : 70503  |  زمان ارسال : پنجشنبه 23 شهریور 1396
مسی دروازه 136 سنگربان مختلف را باز کرده است !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو، بوفون بالاخره تسلیم مسی شد.
 

بعد از مقاومت در سه دیدار فینال لیگ قهرمانان برلین 2015 و دور 1/4 نهایی بالاخره بوفون در مقابل لئو مسی تسلیم شد. بوفون حالا به لیست 136 سنگربانی پیوسته است که مسی توانسته در مقابل آن ها گلزنی کند. مسی در لالیگا به 86 دروازبان مختلف گل زده است.

 

لیونل مسی در این چند ساله دروازه سنگربانان بزرگی را باز کرده است. کاسیاس، ون در سار، نونیر، اوبلاک، چک، دیگو آلوز، آلمونیا و لنو از سنگربان های مشهور هستند.  بوفون در سال بازنشستگی خود توسط لئو مسی بدجور نقره داغ شده است. دیگو آلوز سنگربان برزیلی در دوره فعالیت خود در باشگاه ای آلمریا و والنسیا در مقابل این فوق ستاره آرژانتینی 20 گل دریافت کرده . آلوز سنگربانی است که مسی بیشتر از هرکسی او را مجازات کرده است. ایکر کاسیاس سنگربان سابق رئال مادرید نیز با دریافت 17 گل در رده دوم این لیست قراردارد.

 

مسی در 588 بازی توانسته 512 گل به ثمر برساند. عملکرد مسی در فصل 2017-2018 قابل قبول بوده است زیرا توانسته 8 گل در رقابت های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا برای بارسلونا به ثمر برساند. از دیگر سنگربان های افسانه ای که مسی در یک لحظه های کلیدی و خاص دورازه آن ها را باز کرده است میتوان به ون در سار اشاره کرد. مسی در 2 فینال لیگ قهرمانان اروپا توانست در مقابل این سنگربان هلندی گلزنی کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.