پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نلسون سمدو خیلی زود خود را ثابت کرد !

کد خبر : 70512  |  زمان ارسال : پنجشنبه 23 شهریور 1396
سمدو انتخاب اول والورده !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو، سمدو یک خرید موفق برای بارسلونا بوده است.

 

نلسون سمدو، مدافع پرتقالی در حالی راهی بارسلونا شد که آبی اناری پوشان بعد از شکست در جذب هکتور بیرین وضعیت جذب این مدافع را زیر نظر گرفتند. زمانی که بارسلونا سمدو را جذب کرد انتقاد های زیادی از این انتقال به علت بالا بودن قیمت آن شد برخی نلسون سمدو را با داگلاس پریرا مقایسه میکردند و باور داشتند که او را داگلاس را خواهد رفت. اگر چه سمدو در لیگ پرتقال و لیگ قهرمانان اروپا در لباس بنفیکا نمایش های خیر کننده ای داشته بود.

 

سمدو در رقابت های جام کنفدراسیون ها همراه با تیم ملی کشورش حضور داشت. او برای اینکه بتواند خیلی زود به تیم والورده اضافه شود تا در تور پیش فصل آمریکا شرکت کند تعطیلات خود را خیلی زود به پایان رساند. نلسون سمدو با یک سکوت خاص کار میکرد تا در هفته اول لالیگا مقابل رئال بتیس توانست در ترکیب اصلی تیم جای بگیرد. عملکرد خوب سمدو در دیدار مقابل اسپانیول و یوونتوس باعث شده هواداران خیلی به سمدو علاقه مند شوند. نلسون بسیار سریع است و در کار های هجومی و دفاعی قدرت بسیاری دارد.
 

در حال حاضر الکس ویدال و سرجی روبرتو میتوانند در پست مدافع راست برای آبی اناری پوشان به میدان بروند اما نلسون سمدو در این رقابت از این گزینه ها به شدت جلو زده است. والورده در دیدار های مهم و بزرگ از سمدو در پست مدافع راست استفاده کرده و نتیجه خوبی را گرفته است.
 

ارنستو والورده سرمربی بارسلونا حالا به نلسون سمدو تکیه کرده است. سمدو در سطح بالایی خود را نشان داده و ثابت کرده از هکتور بیرین به مراتب بهتر بوده است. اما به طرز عجیبی سمدو بعد از بیرین پلن B باشگاه بارسلونا بوده است در هر صورت سران باشگاه باید خوشحال باشند که توانسته اند چنین مدافع باکلاسی را به تیم اضافه کنند. سمدو حالا نقاط ضعف پست مدافع راست را پوشش میدهد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.