پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

محرمانه؛ استعداد کشف شده سمدو در شب 4 قربانی پیکه در میامی !

کد خبر : 70529  |  زمان ارسال : جمعه 24 شهریور 1396
چالش ورود به بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، نلسون سمدو علی رغم حضور در جام کنفدراسیون ها به همراه تیم ملی پرتغال تصمیم گرفت تا به تور پیش فصل آبی اناری ها در ایالات متحده آمریکا بپیوندد تا هرچه سریع تر ماجراجویی خود را با وفق یافتن هرچه سریعتر با تیم آغاز کند.

 

اما ماجراجویی سمدو با اتفاق ناخوشایند درگیری نیمار با او همراه بود که صحنه ای بسیار ناراحت کننده را رقم زد به ویزه انکه سمدو در ان تور تنها بازیکن جدید تیم اصلی بارسلونا بود چون جرارد دلوفئو نیز بابت حضور در یورو زیر 21 ساله ها مصدوم شده بود.

 

بنابراین سمدو تنها خرید بارسلونا تا به آن لحظه به شمار می رفت هرچند که مارلون و دروازبان جوکین ازکیتا نیز در تور از تیم بی حضور داشتند.

 

اما تازه واردهای تیم مجبور به انجام چه کاری شدند؟ آن ها در مراسم شام روی یک صندلی ایستادند و آواز خواندند. نلسون سمدو یک اواز پرتغالی محلی را خواند و توسط بازیکنان تشویق شد و از پس این ازمون به خوبی برآمد اما مارلون برای غلبه بر این چالش تنها چند کلمه پرتغالی را با صدایی ضعیف خواند و همین طور دروازبان جوان بارسلونا نیز مسیر مارلون را پیش گرفت.

 

اما قربانی چهارم فیلم بردار جدید تیم اصلی بود که به محض خواندن بازیکنان سریعا از او خواستند که از صندلی پایین بیاید و تمامش کند.

 

درست است که پائولینیو، دلوفئو و دمبله از این چالش رهایی یافتند اما با وجود جرارد پیکه به عنوان استاد اینگونه مراسم ها نمی توانند کاملا از نجات یافتن از این چالش مطمئن باشند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.