پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

3 گزینه والورده برای جایگزینی عثمان دمبله !

کد خبر : 70603  |  زمان ارسال : یکشنبه 26 شهریور 1396
سرمربی بارسلونا برای جایگزین دلوفئو گزینه هایی دارد که البته دلوفئو بهترین آنهاست !

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش اسپورت , پاکو آلکاسر و حتی الیکس ویدال گزینه هایی هستند که ارنستو والورده برای جایگزینی با دمبله میتواند به کار بگیرد اما دلوفئو بهترین گزینه است .

 

عثمان دمبله با مصدومیتی جدی مواجه شده است که تقریبا او را تا سال 2018 از میادین دور میکند و ارنستو والورده مجبور است برنامه هایش را دوباره تغییر دهد . سرمربی بلوگرانا باید در تیم به دنبال جایگزینی مناسب برای تکمیل مثلث خط حمله ای باشد که دو ضلع آن لئو مسی و لوئیس سوارز هستند .

 

 

دلوفئو انتخاب اول

بدون شک جرارد دلوفئو نسبت به بقیه دارای مزیت است . او رقیب دمبله در خط حمله نیز محسوب میشود . اما با شرایط ایجاد شده او یک فرصت پیشبینی نشده برای تثبیت قدرت خود در بارسلونا پیدا کرده است . او 6 بازی رسمی انجام داده است و 2 پاس گل ثمره عملکرد اوست .

 

پاکو آلکاسر و الیکس ویدال

با توجه به شرایط پاکو آلکاسر گزینه دیگری است اگرچه مشخص است که ویژگی های او بسیار با دمبله متفاوت است . مهاجم والنسیایی بارسلونا در 3 بازی این فصل شرکت کرده است و 2 پاس گل داده است .

 

مورد الیکس ویدال ویژه است . اگرچه او در ابتدای فصل حضور داشت اما در بازی های اخیر ناپدید شد . البته والورده میگوید هیچ مشکلی وجود ندارد . جالب است که ویدال در حملات نسبت به دفاع راحت تر است اگرچه نمیتوان خیلی روی او حساب کرد اما میتواند در این مدت طولانی مصدومیت دمبله دقایقی در خط حمله برای بارسلونا به میدان برود .

 

دنیس سوارز و آردا توران چطور ؟

دنیس ویژگی های بسیار متفاوتی نسبت به دمبله دارند و موقعیت های بسیار متفاوتی نیز در ترکیب دارد . این هافبک جوان با این حال نشان داده است که یک بازیکن همه کاره و با کیفیت است و در مقابل ختافه نیز موفق شد گلزنی کند . او نیز میتواند یکی از گزینه های والورده باشد . دنیس تا به این جا در 4 بازی به میدان رفته است و 1 گل نیز به ثمر رساند .

 

آردا توران در برنامه های والورده جایی ندارد و پلن او بهترین نیست . او پیشنهاد گالاتاسرای را نپذیرفت . زمانی که نیمار مصدوم شد لوئیس انریکه او را جایگزین بازیکن برزیلی کرد . با این حال رقابت پیچیده است و به جز در شرایط بسیار سخت به نظر نمیرسد به او در این پست بازی برسد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.