پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آیا بارسلونا بعد از مصدومیت دمبله میتواند بازیکن جدید خریداری کند ؟

کد خبر : 70614  |  زمان ارسال : یکشنبه 26 شهریور 1396
یکی از سوالاتی که پس از مشخص شدن دوره مصدومیت دمبله که بسیار طولانی است آیا بارسلونا میتواند بازیکن جایگزین خریداری کند یا نه !

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش موندو دپورتیوو , امروز دوره مصدومیت عثمان دمبله مشخص شد و این بازیکن 3 الی 4 ماه از میادین دور خواهد بود .

 

حال این سوال مطرح میشود که با توجه به این وضعیت , بارسلونا میتواند یک بازیکن جایگزین خریداری کند یا نه . پاسخ این سوال منفی است .

 

بارسلونا نمیتواند جایگزینی برای دمبله خریداری کند زیرا دوره مصدومیت دمبله کمتر از 5.5 ماه است . بنابراین بارسلونا نمیتواند جایگزین جذب کند .

 

اگر بارسلونا بخواهد یک بازیکن دیگر جذب کند تنها یک راه وجود دارد . آن بازیکن باید آزاد و بدون تیم باشد . در این حالت بازیکن جدید میتواند در لیگ و جام حذفی بازی کند اما تا گشایش بازار نقل و انتقالات زمستانی نمیتواند در لیگ قهرمانان برای بارسلونا به میدان برود .

 

در مورد بازی در لیگ والورده میتواند از تیم های پایه بازیکن به تیم اصلی اضافه کند . در لیگ قهرمانان نیز میتواند از تیم بارسلونا B کمک بگیرد اما او فقط میتواند از 9 بازیکن این تیم استفاده کند که اسامی آنها به این ترتیب است : کارلوس آلنا , کارلوس پرز , فران سارسانداس , آبل رویز  اوریول بوسکتس , سرجی پالنسیا , دنیل مورر , رودری تارین و مارک کوکورلا

 

به غیر از کارلوس آلنا که گاهی برای تیم اول بازی میکند دو بازیکن از این لیست 9 نفره در موقعیت حمله میتوانند قرار بگیرد : آبل رویز و کارلوس پرز !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.