پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سقوط یکی از استدلال های بارسلونا در مورد خروج نیمار !

کد خبر : 70633  |  زمان ارسال : دوشنبه 27 شهریور 1396
مدیران بارسلونا از خروج نیمار اطلاع داشتند !

اختصاصی بارسا نیوز - مدیران بارسلونا برای انتقال نیمار سرزنش میشوند . آنها مدعی هستند که نیمار تا آخرین لحظه برای جدایی به بارسلونا خبر نداده بود . واقعیت میتواند کاملا متفاوت باشد .

 

بیش از 1 ماه از جدایی نیمار از بارسلونا میگذرد . اما بارسلونا هنوز در حال هضم خروج یکی از بهترین بازیکنان خود است . جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسلونا بارها از اینکه نیمار تا آخرین لحظه چیزی در مورد جدایی نگفته بود صحبت کرده است . بارسلونا در نهایت مجبور شد یک جایگزین خریداری کند تا فاجعه نقل و انتقالات پایان یابد .

 

رادیو کاتالونیا اطلاعاتی منتشر کرده است که با گفته های مدیران باشگاه تفاوت اساسی دارد . این منبع مدعی شد که مدیران بارسلونا از اواخر ماه مه در مورد احتمال خروج نیمار آگاه بودند . زمانی که در اواخر ماه جولای مستره گفت که نیمار 25 ساله " 200 درصد در بارسلونا می ماند " در واقع او میدانست که نیمار چمدان هایش را برای پیوستن به پاری سن ژرمن بسته است .

 

اطلاعاتی که اگر تایید شود نشان میدهد بارسلونا تمایل به خروج نیمار داشته است . بارسلونا به جای نیمار اقدام به جذب دمبله با قیمت 140 میلیون یورو که شامل جوایزی نیز میشود کرد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.