پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بالاگ: مصدومیت دمبله عجیب نیست؛ باید نیمکت بارسلونا را دید !

کد خبر : 70638  |  زمان ارسال : دوشنبه 27 شهریور 1396
گیلم بالاگ در اسکای اسپورتس درخصوص وضعیت دمبله صحبت کرد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسکای اسپورتس، گیلم بالاگ پس از پایان بازی های هفته چهارم لالیگا در بررسی بازی تیم ها به سوالات کاربران اسکای نیز پاسخ داد.

 

گیلم بالاگ در صحبت های خود به مصدومیت دمبله اینگونه اشاره کرد:

دمبله فقط 122 دقیقه برای بارسلونا بازی کرد و جالب توجه است که تصاویری از جلسه تمرینی 10 روز قبل بیرون آمد که به نظر می رسد او در قسمت موردنظر احساس درد می کرده اما هیچ کس دقیقا نمی داند که این اتفاق چگونه رخ داد. بارسلونا زمین چمن آلفونسو پرز باشگاه ختافه را سرزنش می کند اما این امکان وجود دارد که دمبله به درستی اماده نشده باشد چون پیش فصلی عجیب داشت و درحال انجام سومین بازی اش از ابتدا در ترکیب بارسلونا بود

 

این اولین آسیب عضلانی دمبله بوده است که درست پس تحریم تمرینات پیش فصل دورتموند اتفاق افتاد. او به مدت دو هفته تمرین نکرده بود و به بارسلونا هم که آمد یک مینی پیش فصل را گذراند. ایده این بود که او آرام آرام اضافه شود اما زود استارت زد و بدنش بهاین مسئله واکنشی منفی نشان داد.

 

اما او تحت پزشکی مورد عمل قرار خواهد گرفت که دوران حرفه ای گواردیولا را نجات دادو دمبله بین سه الی چهار ماه قادر به بازی نخواهد بود.. دلوفئو نزدیک ترین شخص برای جایگزین شدن اوست اما دنیسف پاکو و اردا توران هم هستند.

 

من قبلا از عدم موثر بودن نیمکت بارسلونا شکایت کرده بودم. تیم اصلی خوبی دارند اما نیمکت نشینان ان ها باید در فصل طولانی برای تیم اصلی موثر باشند. مقابل ختافه سوارز و پائولینیو دو گل بارسلونا را زدند که روبرتو در یکی از دو گل با پاس گل تاثیرگذار بود که این برای پلن بی والورده نکته مثبتی بود.

 

ختافه سزاوار یک مساوی بود اما حالا بارسلونا 5 بازی پیاپی برده و تنها یک گل دریافت کرده است. یک شروع بسیار خوب اما بااحتیاط داشته اند. این یک بازی دیگر بدون تغییر برای سه بازی پیاپی در شاکله اصلی تیم بود که بعضی از بازیکنان خسته به نظر می رسیدند اما برای بازی های آینده تغییراتی وجود خواهد داشت و به همین دلیل نیمکت بارسلونا اهمیت خواهد داشت.

 

اجازه دهید تا ببینیم که دنیس، آلکاسر و آردا چه چیزی می توانند به تیم اصلی اضافه کنند. اگر بتوانند به مانند تعویضی های بازی مقابل ختافه اثرگذار باشند در این صورت بارسلونا می تواند وضعیتش در این فصل خوب باشد. تنها چیزی که قادر به جایگزین کردن دمبله نیستند سبک بازی دمبله است نه فقط به خاطر گلزن بودنش بلکه به عنوان یک گزینه قابل قبول در فاز حمله که در بازی های بزرگ به چشم خواهد آمد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.