پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لئون گورتزکا از بارسلونا دور شد !

کد خبر : 70690  |  زمان ارسال : سه شنبه 28 شهریور 1396
گورتزکا در حال تمدید قرارداد !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو، لئون گورتزکا از بارسلونا دور شد.

 

لئون گورتزکا، هافبک 22 ساله آلمانی باشگاه شالکه از نام هایی بود که در بازار تابستانی بار ها به بارسلونا لینک شد. عملکرد و کیفیت فنی بالای این بازیکن و همچنین مهلت پایان قراردادش باعث شده است که بارسلونا خواهان جذب این بازیکن باشد. قرارداد این بازیکن تنها 1 سال دیگر اعتبار دارد اما در مقابل بارسایی ها حاضر نبودند که مبلغ جدایی این بازیکن را پرداخت کنند. آن ها در این فکر بودند که وی را به صورت بازیکن آزاد جذب کنند.

 

منبع آلمانی گزارش داده اند که شالکه رویای بارسلونا برای به خدمت گرفتن این بازیکن را در حال نابود کردن است. اخیرا شالکه عزم خود را برای تمدید با این هافبک جوان جزم کرده است. شالکه پیشنهاد سالیانه 10 میلیون یورو دستمزد را به لئون داده است که انتظار میرود آن را هم قبول کند.

 

باشگاه های دیگری چون بایرن مونیخ و لیورپول شرایط جذب این بازیکن را زیر نظر گرفته بودند. شالکه دوست ندارد ستاره جوان خود را از دست بدهد در مقابل نیز گورتزکا هیچ تمایلی برای بازی در بایرن مونیخ ندارد. گوتزکا در این فصل لیگ آلمان عملکرد قابل قبولی داشته است این هافبک آینده دار تلاش میکند تا خود را به تیم ملی آلمان برای جام جهانی 2018 روسیه برساند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.