پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آمارهای باورنکرنی گل مسی در لالیگا !

کد خبر : 70723  |  زمان ارسال : چهارشنبه 29 شهریور 1396
مسی در فصل جاری لالیگا 9 گل به ثمر رسانده است.

اختصاصی بارسانیوز – با عملکرد خارق العاده لیونل مسی درفصل جدید لالیگا و همچنین لیگ قهرمانان اروپا که 9 گل در لالیگا، 2 گل در لیگ قهرمانان و گلی که مقابل رئال مادرید در سوپر کاپ و در مجموع 12 گل فصل جاری به ثمر رسانده، اسکای اسپورتس به بررسی این بازیکن شگفت انگیز پرداخته است.

 

این چهارمین بازی بود که مسی در آن 4 گل در یک بازی لالیگایی به ثمر می رساند درحالی که همین دو هفته قبل مقابل اسپانیول هت تریک 27 خود را در لالیگا ثبت کرد.

 

نمودار بالا، تعداد بازی های مسی را بر حسب تعداد گل در هر بازی نشان می دهد.

 

درخشش مسی باعث شده تا بارسلونا پس از گذشت 5 بازی از فصل جاری لالیگا نه تنها غیبت نیمار را حس نکند بلکه پس از برد مقابل ایبار با 5 امتیاز اختلاف نیز در صدر جدول بایستد هرچند با یک بازی بیشتر.

 

مسی تا به اینجا بیش از نیمی از 17 گل فصل جاری لالیگایی بارسلونا را با زدن 9 گل به ثمر رسانده است و نرخ 1.8 گل در هر بازی برایش در لالیگای فصل جاری به ثبت رسیده که تا به این لحظه نرخ گل او 33 درصد از 50 گل لالیگایی اش در فصل 2011/12 بیشتر است.

 

بیشترین گل مسی در یک فصل لالیگا 50 گل فصل 2011/12 می باشد.

 

اگر مسی به همین روند خود ادامه دهد در انتهای فصل بادرنظر گرفتن 38 بازی فصل 68 گل به ثمر خواهد رساند و این روند او رکورد گرد مولر را به عنوان بهترین گلزن در 5 لیگ بزرگ اروپایی در یک تیم را خواهد شکست که در سال 1979 ثبت شده بود.

 

درحال حاضر سویا نزدیک ترین تعقیب کننده بارسلونا است اما خود سویا نیز با دریافت 23 گل از مسی یکی از تیم های مورد علاقه لئو می باشد که سویا تا ماه نوامبر مقابل مسی قرار نخواهد گرفت.

 

تفکیک گل های مسی با پای چپ و راست و سر و حتی دست !

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.